Nieuws Volg ons ook op Twitter!
wel jammer dat ze die jongen een podium geven
Dan heeft hij nu een leuke boete, want je mag niet verklappen dat je meedoet.wel jammer dat ze die jongen een podium geven
Gewoon een vrij populaire BNer. Het kan je smaak niet zijn, maar doet weinig fout wat mij betreft.
Ach, Lange Frans heeft ooit ook meegedaan
Was hij toen al problematisch dan?
Nou in zn roddelpraat is hij vrij homo en transfobisch en maakt zelfs mensen belachelijk. dus weinig fout doen is het niet snap ook niet wat je daar leuk aan vind Viwru.
Dat doet Dennis niet, dat doet Jan Roos die naast hem zit. Daarnaast zijn het grappen en is het satirisch bedoeld omdat zij vinden dat je over iedereen grappen moet kunnen maken dus ook over homo's en transseksuelen. Het kan je smaak niet zijn, en als je niet van harde humor houd moet je dat programma sowieso niet kijken. Dat ze Dennis een podium geven in Expeditie Robinson is gewoon terecht en naar mijn mening zouden we mensen met een andere mening of humor dan die van jezelf niet moeten cancelen.
Dat doet Dennis niet, dat doet Jan Roos die naast hem zit. Daarnaast zijn het grappen en is het satirisch bedoeld, omdat zij vinden dat je over iedereen grappen moet kunnen maken dus ook over homo's en transseksuelen. Het kan je smaak niet zijn, en als je niet van harde humor houd moet je dat programma sowieso niet kijken. Dat ze Dennis een podium geven in Expeditie Robinson is gewoon terecht en naar mijn mening zouden we mensen met een andere mening of humor dan die van jezelf niet moeten cancelen.
Absoluut niet mee eens. Roddelpraat heeft meerdere malen uitspraken gedaan die geen grappen zijn of satire. Onder andere maakten ze Nikkie de Jager belachelijk voor het willen hebben van een kind. Ik citeer Jan Roos: "Nikkie heeft een pikkie". Als je denkt dat zulke uitspraken satire zijn moet je jezelf maar eens na gaan, want sommige dingen kun je gewoon niet zeggen. Het is enorm stigmatiserend om te speculeren over een trans vrouw (of man) hun bottom surgery. Het is none of your business.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
615 gasten en 5 vaste bezoekers