Ik heb de afgelopen paar dagen een beetje het gevoel dat we misschien wel oud kandidaten terug zouden kunnen zien in het nieuwe seizoen. Ik heb hiervoor een aantal redenen.
1. JayJay Boske volgt sinds kort Annemiek, Jan en Yuki (3 waarschijnlijke kandidaten).
2. Wietze de Jager is in de opnameperiode afwezig bij Radio 538. In een van de Youtubevideo's van 538 is Evert Santegoeds te gast en een van de aanwezig dj's geeft aan dat hij denkt dat Wietze meedoet aan Wie is de Mol? Als de opnameperiode van WIDM nu is dan zou dat natuurlijk heel goed kunnen maar ik heb hier nog niets over gehoord. Wietze post ook geen Instagramfoto's van zichzelf in de periode van 10 mei t/m 7 juni.
3. Do wordt ook recent door JayJay gevolgd. Ze volgt recent ook JayJay. Ook volgt ze sinds kort Sterrin, Robbert en Stefano (3 waarschijnlijke kandidaten). Robbert volgt Do ook precies op het moment dat hij Britte en een cameraman van ER gaat volgen.
4. Arnaude volgt Anouk Maas, Loiza Lamers, JayJay Boske en Do.
5. Saar Koningsberger volgt sinds kort Wietze de Jager, Loek Peters, Anouk Maas en Sieneke. Sieneke volgt Saar ook sinds kort (credits naar Nigel).
6. Loek Peters volgt JayJay en Wietze sinds kort.
7. Anouk Maas volgt Robbert sinds kort.