Recente berichten

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10
1
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Expeditie Robinson 2021
« Laatste bericht door Lalavanzwart Gepost op 16-05-2022, 12:12:02 »
De opnames van t nieuwe seizoen zijn inmiddels begonnen. De crewleden zijn al op tropische locaties
2
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Onderschriftenspel
« Laatste bericht door Nieky Gepost op 27-12-2021, 21:58:56 »
Finale


Onbekende vrouw doet er alles aan om weer in de spotlights terecht te komen (D*N)


Nicolette kan fluiten naar een tropisch eiland dit jaar (Luchtmaniak)


Onbekende vrouw doet echt alles om weer in de spotlights te komen. (DRenziboy)


John: Kijk jongens dit is een lijstje met dingen die je als mantelzorger moet doen. (Hans97)


Nicolette: "En de verliezer van de proef wordt definitief verbannen..."
Kaj: "...naar de expeditie op Videoland." (Heinz)


Het is oog om oog, tand om tand bij de Eetproef (Tristan)


Always Loek on the Bright Side of Life (Heinz)


Doorgedraaide productie kroont eerste koning van Wako-Wako eiland. (DRenziboy)


Deelnemer MAX Geheugentrainer gebruikt linkerarm als spiekbriefje. (Heinz)
3
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Onderschriftenspel
« Laatste bericht door Nieky Gepost op 27-12-2021, 21:55:21 »
Winnaar!



Deelnemer MAX Geheugentrainer gebruikt linkerarm als spiekbriefje. (Heinz)

Ik open zo meteen de finale-poll nog  ;D
4
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Expeditie Robinson 2021
« Laatste bericht door D*N Gepost op 27-12-2021, 19:33:02 »
Het kan wel, twee afleveringen per week. Ik volg Australian Survivor ook bijna elk seizoen en die heeft 3 afleveringen per week. Maar dan moet je ook kwaliteit leveren. Daar hebben ze een grote cast waarbij er ook echt (bijna) elke aflevering iemand echt uitgaat. En als dan de proeven, kandidaten en opzet allemaal leuk zijn, dan kan dat best. Plus de mogelijkheid om het terug te kijken langer dan 1 week na verschijnen helpt ook voor mij ::rofl::.

Maar er gebeurde gewoon niet genoeg in die twee afleveringen ER per week, dat het zoiets waard is om daar twee uur per week voor te gaan zitten.
5
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Aflevering 33 (19 december)
« Laatste bericht door Joey94 Gepost op 27-12-2021, 14:36:29 »
Ja of juist omgekeerd, weg met de zwarte stem. Als je 2de wordt krijg je X aantal witte stemmen, (by lack of a better term ofcourse) waarbij X aantal stemmen op je vervallen tijdens de eilandraad.

Zoiets zou ook kunnen inderdaad, al wordt dat een behoorlijke rekensom bij elke eilandraad. Witte stem is trouwens ook de officiële naam hiervoor, maar wordt al heel wat jaren niet meer gebruikt doordat immuniteitsmunten/-ringen dat vervangen hebben.
6
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Aflevering 33 (19 december)
« Laatste bericht door DRenziboy Gepost op 27-12-2021, 12:52:39 »
Ja of juist omgekeerd, weg met de zwarte stem. Als je 2de wordt krijg je X aantal witte stemmen, (by lack of a better term ofcourse) waarbij X aantal stemmen op je vervallen tijdens de eilandraad.
7
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Expeditie Robinson 2021
« Laatste bericht door Swifty Gepost op 27-12-2021, 12:11:59 »
Ik vind de vele wendingen niet verkeerd. De kandidaten worden niet wat ze aan toe waren en dat was wel boeiend, maakte het onvoorspelbaar.
Maar twee uitzendingen per week een ook nog Eilandpraat, dat is echt teveel. Ik ben bij WIDM ook afgehaakt omdat het allemaal teveel is om te volgen. De uitzending, Moltalk, de website, social media. Het is teveel, ik heb meer dingen die ik wil zien en doen.
8
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Expeditie Robinson 2021
« Laatste bericht door LdHmolletje Gepost op 27-12-2021, 09:08:04 »
Zoals D*N het verwoord heeft kan ik me helemaal in vinden. Ik ben dit seizoen met goede moed begonnen, maar het werd gewoon te veel/vaak en te onduidelijk. Eerst zorgde ik er nog wel voor de opdrachten en eilandraad te zien, met het werd zo'n overkill dat ik ook daarmee ben gestopt...
9
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Expeditie Robinson 2021
« Laatste bericht door D*N Gepost op 27-12-2021, 01:29:36 »
Ik geef het elk jaar weer een nieuwe kans en vaak lukt het ook om door te kijken, maar dit jaar kon ik het niet meer aan. De twee afleveringen per week was echt teveel. Voeg daar de onlogische keuzes, verwarrende opzet met eilanden en gewoon niet genoeg interessante content om de afleveringen mee te vullen bij, en dan haak je toch af. Sowieso lag ik na een tijdje zo ver achter dat het niet meer in te halen was. Jammer, maar als dit is waar ze heen gaan dan vrees ik dat ER klaar is voor mij.
10
Expeditie Robinson 2021 RTL 4 / Re: Expeditie Robinson 2021
« Laatste bericht door B&W Gepost op 26-12-2021, 21:35:18 »
De enige reden dat ik heb het afgekeken was dat ik het samen keek met familie. Ik was er zelf nooit doorheen gekomen, want het ging me echt te langzaam allemaal.
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 10