Er was duidelijk chaos bij sommige deelnemers want hun plotjes klopten niet meer!! Heerlijk toch om naar te kijken, ik moet bekennen dat het op dat vlak een allesbehalve saai seizoen is en verheug me al op volgende week als je de voorstukjes bekeken hebt.
Nelleke en haar evenwichtsproeven: nu was het niet tegen 2 verzwakte tegenstanders en is dus duidelijk haar ding, knap gedaan. Ik vind evenwichtsproeven super maar ik hoop dat ze nu stoppen anders gaat het er op lijken dat iemand hier bevoordeeld word.
Haar proef tegen Ruth, wie heeft zoiets bedacht, één v/d zwakste proeven (niet voor kandidaten) die ik al moeten aanschouwen heb, zoveel seizoenen, zoveel prachtige proeven, was de inspiratie effe weg?? Hopelijk niet elke week die proef aub.
Exit Niels: heel sterke kandidaat maar inderdaad voel jezelf nooit meer dan een ander want zo kwam het bij mij over, dacht dat hij de touwtjes voor een stuk in handen had maar dat heb je niet snel in ER, moet je je tijdens het spel steeds van bewust blijven. Zijn tranen op het eind bewijzen dat hij nog niet klaar was maar wel sportief gebleven.