Ja inderdaad dat zal wel de enige reden zijn dat Kevin het nog een paar dagen volgehouden heeft: Ruth moest eruit en het pact moest standhouden tot zij weg was.
En de modder om af te koelen, inderdaad dat is een oplossing maar als het om winst gaat in een proef dan ga je niet effe staan afkoelen in de modder en kijken hoe de rest je voorbij loopt+ heb je gezien hoe glad het op die balken werd telkens iemand terug vanuit de modder moest beginnen.
Verder wil ik een oproep doen aan de productie als er nog een volgend seizoen komt!!
Toen men voor België aankondigde dat ER zijn comeback zou maken ging het toch over de Oerversie v/h programma, aangezien ik fan ben vanaf afl.1 betekend de oerversie voor mij dat er zeker geen sprake kan zijn van een winnaarseiland, vroeger was er meestal wel iets voorzien voor de eerste afvallers om nog kunnen terug te keren in de Expeditie wat ik niet mis vind(je zal er maar als eerste uitgaan zonder dat je iets kunnen bewijzen hebt). Tijdens de oerversies was er elke afl. wel iets te verdienen of te winnen(iets waar de vroegere kandidaten telkens enorm naar uitzagen) en kon iedereen tijdens de eilandraad maar 1 stem uitbrengen, dit gaf toch een ander spel, kwam voor mij veel echter en eerlijker over.