Auteur Topic: Molfanatenbijeenkomst goed georganiseerd?  (gelezen 14809 keer)

Offline jokivin

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re:Molfanatenbijeenkomst goed georganiseerd?
« Reactie #40 Gepost op: 21-04-2002, 22:14:43 »

ik snap niet hoe jullie het voor drie euro,voor elkaar hebben gekregen om een ruimte te huren(?),blokjes kaas uit te delen,broodjes zalmsalade weg te geven en al die badges te maken.......
Nou heb ik van de gemeente Amersfoort nog een parkeerbon meegekregen van 40 euro,(die ga ik volgend jaar veilen),
maar dan nog!
Ik vond het een geweldige dag! Leuk ook dat jullie (compuart en malcolm) zo strak in het pak zaten.
Hulde!

nou die badges heb ik van mijn baas geleend, en ben erg blij dat ik de meeste toch wel terug heb gehad (he lau  ;))
en zo'n leuke aandenken als een bon van de gemeente amersfoord heb ik jammer genoeg niet gekregen  ;D ik stond nl netjes in de garage.
jokivin

Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
« Reactie #41 Gepost op: 21-04-2002, 23:10:56 »

De test was ook erg leuk, maar van mij hadden het zelfs wel 40 vragen mogen zijn, want zoveel kregen de finalisten er ook. Wel jammer vond ik het dat de antwoorden nog niet even bekend gemaakt werden, want er waren een paar vragen bij waarover ik erg twijfelde en ik ben nog steeds benieuwd naar die antwoorden.
Je wordt op je wenken bediend...nouja, ik was er toch al mee bezig: hier staan de uitslag en alle antwoorden. Veel leesplezier!

Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #42 Gepost op: 22-04-2002, 01:18:09 »
ik snap niet hoe jullie het voor drie euro,voor elkaar hebben gekregen om een ruimte te huren(?),blokjes kaas uit te delen,broodjes zalmsalade weg te geven en al die badges te maken.......
je vergeet de plakjes worst, koekjes, nootjes en de prijsvraaglijsten nog...  ;)

« Laatst bewerkt op: 22-04-2002, 03:37:19 door Malcolm »

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #43 Gepost op: 22-04-2002, 06:57:46 »
En natuurlijk die zoute hapjes, waardoor je weer wat drinken moet kopen :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline dmdecalonne

• Forumlid
« Reactie #44 Gepost op: 22-04-2002, 09:24:21 »
Jongelui (en wat oudere lui, die zich, terecht, toch erg jong voelen),

Het was in 1 woord fantastisch, krachtig, prachtig en waarachtig! Na mijn geboorte en nog wat andere dagen was dit de mooiste dag van mijn leven (ofzo). Ik vond het erg leuk om met ieder1 te praten, zowel met sjettuhrs, foruhmurs, kandi's als met ander mollen-tuig  ;).
Id-tje: volgend jaar er een 14-daags evenement van maken?
Of beter nog: gewoon vanaf aflevering 1 (of eerder) een camping huren en daar tot het einde verblijven, daarna komen de kandi's etc. gewoon naar ons toe (scheelt mij weer op 1 dag 6 uur reizen). Verder scheelt het natuurlijk erg veel posts in het forum enzo, al ben ik daar niet erg zeker van.

Maar goed, zie dat ik de grens van mijn beloofde ene woord al heb overschreden. C YA!!!

greetz

p.s. alle regelneven (en nichten) BEDANKT!

Non enim coitus matrimonium facit, sed maritalis affectio...(Digesten 24, 1, 32, 13 - Ulpianus)

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #45 Gepost op: 22-04-2002, 09:43:15 »

Dank je wel!

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
« Reactie #46 Gepost op: 22-04-2002, 10:21:43 »
Hmmz... ik VOEL me jong... Maar according to some of the fans was ik bepaald nie de jongste enzo. Oh en ik ben wel gek, maar niet ZO gek hoor. No caravans for this Robje en no gedoe in tenten wekenlang. Maar zo'n bijeenkomst als afgelopen zaterdag. Anytime!

Twas relaxed allemaal, gezellig en nie eens overdreven te druk. Je kon ook lekker ff op binneplaatsje staan enzo dus niks te seure... Kerstin zag er koel uit hoor! Leuk mens enzow. Tante Jantien was de relaxedheid zelve, gewoon op d'r dooie gemakje met iedereen kletsen. Da Woman has style he mensen... En Karen vond het geloof ik allemaal maar vreemd, die aandacht, ook leuk om te zien hoe zo'n behoorlijke bijdehandte tante in de show zeer bescheiden werd van al die menschen. Oeh en Pamela... She's so lovely...

Yeh, ik heb me wel vermaakt. Helaas geen officieel getypt A4tje uit he programma op de kop kunnen tikken. Maar ik heb me wel kapot gelachen om die veiling. Die duurde helemaal niet echt veel te lang. Precies goed zo. Complimentzzzz to the organisational crew offcourse en aan George... Fantastische Mol en volgens mij wastie nog afgevallen ook!  

Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline rozefantje

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 22-04-2002, 10:55:16 »

Je wordt op je wenken bediend...nouja, ik was er toch al mee bezig: hier staan de uitslag en alle antwoorden. Veel leesplezier!

Shit, dus inderdaad maar 1 vraagje fout  :'( :'(
en dan nog wel eentje die ik eigenlijk best wel wist :-[
Nou ja, die finalevragen had ik toch niet geweten, en het is Tweety van harte gegund. (En ik heb al een koffertje ;D)

Sandra

In het land der blinden is de mol koning

Offline deenigeechtemol

• Erkend Insider
« Reactie #48 Gepost op: 22-04-2002, 12:06:45 »
Hallo allemaal (en Compuart en Malcolm in het bijzonder)
Ook heel erg bedankt voor de geweldige middag zaterdag. Ik heb genoten en als ik zo om me heen keek gold dat voor al mijn medekandidaten.
Voor ons zit het er op. We kunnen weer wegglijden in de anonimiteit, maar het was leuk om eens mee te maken hoe het is om 'ster' te zijn (want dat gevoel gaven jullie ons wel)
Bedankt en misschien tot volgend jaar.
Groeten van de MOL.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #49 Gepost op: 22-04-2002, 12:14:52 »

Hallo allemaal (en Compuart en Malcolm in het bijzonder)
Ook heel erg bedankt voor de geweldige middag zaterdag. Ik heb genoten en als ik zo om me heen keek gold dat voor al mijn medekandidaten.
Voor ons zit het er op. We kunnen weer wegglijden in de anonimiteit, maar het was leuk om eens mee te maken hoe het is om 'ster' te zijn (want dat gevoel gaven jullie ons wel)
Bedankt en misschien tot volgend jaar.
Groeten van de MOL.

Dat van in de anonimiteit treden kun je wel shaken denk ik, de De Diehard Molfans zullen je niet snel vergeten  ;)

aggie

• Gast
« Reactie #50 Gepost op: 22-04-2002, 12:20:08 »
Dankjewel enigeechtemol. Het was een geweldige act die je hebt gespeeld en we hebben al die weken echt genoten. Ik kan me voorstellen dat het zaterdag wat overweldigend was, maar daar zaten dan ook de hardcore-fans. ;)

Offline Dreber

• Forumlid
  • Mission Operations Lab
« Reactie #51 Gepost op: 22-04-2002, 12:31:57 »

Id-tje: volgend jaar er een 14-daags evenement van maken?
Of beter nog: gewoon vanaf aflevering 1 (of eerder) een camping huren en daar tot het einde verblijven, daarna komen de kandi's etc. gewoon naar ons toe

:D Wat een wereldidee! Ik wou dat dat mogelijk zou zijn. Er zitten veel te weinig mollenspeurders in mijn omgeving.....

Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Dreber

• Forumlid
  • Mission Operations Lab
« Reactie #52 Gepost op: 22-04-2002, 12:44:03 »
We kunnen weer wegglijden in de anonimiteit,

Dag George,
Ik hoop dat je juist door dìt programma (en vooral de forums) ook nog wat publiciteit hebt kunnen opbouwen voor je kunstenaarsaktiviteiten. Op jouw site las ik dat er in de lente (nu dus) in Utrecht een tentoonstelling van je is: 'The India Papers' worden in de Lente te Utrecht geëxposeerd. Rond maart / april 2002 vind u op deze site alvast een voorproefje.'

Gezien ik vlakbij Utrecht woon en zelf ook nog eens wat teken- en schildermateriaal te hand neem (dus graag kunst zie), ben ik uiteraard geïnteresseerd en kom natuurlijk even kijken.
Dat is er dus vast 1 en ik weet zeker dat er meer mol-freaks zullen volgen!!! Heel veel suc6 in de toekomst en bedankt voor je geweldige optreden in WIDM. (al had je in afl. 2 al door  ;) )
AndreA

PS: slim trouwens om met dat stierengeneuzel zo´n leuk rood shirtje aan te trekken! Ben van de bank gerold van het lachen! ;D ;D ;D

« Laatst bewerkt op: 22-04-2002, 12:45:39 door Dreber »
Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 22-04-2002, 13:28:10 »

Dankjewel enigeechtemol. Het was een geweldige act die je hebt gespeeld en we hebben al die weken echt genoten. Ik kan me voorstellen dat het zaterdag wat overweldigend was, maar daar zaten dan ook de hardcore-fans. ;)

Alle hardcore-fans behalve 'n paar die jammergenoeg niet konden komen. Ik heb er nog steeds veel verdriet om.......

George, leuk dat je toch nog effe langsgekomen bent. Je hebt onze smeekbedes dus gelezen! Bedankt daarvoor!  :-*  Je was 'n geweldige mol.  :)

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #54 Gepost op: 22-04-2002, 13:50:53 »

Verder lijkt het me ook een leuk idee (voor de volgende keer?) als er een soort forum georganiseerd wordt met alle deelnemers, Angela, de mol en wat van de crew op een podium ofzo en dat idereen uit de zaal dan vragen kan stellen. Ik denk dat er dan nog best interessante dingen boven water komen of misschien ook interessante discussies (over de matige hints etc.), wat vooral ook leuk is voor diegenen die niet zo veel lef hebben om face to face een gesprekje met de deelnemers aan te knopen... Er waren bijvoorbeeld ook veel jonge kinderen die hier misschien nog moeite mee hadden.

Vind ik dus een heel goed idee. Ik had zelf ook al zoiets in gedachten, in het begin een forum om de zo vele openstaande vragen te beantwoorden. Dan hoeven de kandi´s niet 200 x dezelfde vraag te beantwoorden, en krijgt ook iedereen alle antwoorden mee. Bovendien geeft het de kandi´s misschien wat meer ademruimte.

Daarna natuurlijk gewoon lekker doormekaar om de gelegenheid te krijgen om nog wat andere vragen te stellen, zoals `heb je vanavond wat te doen` bijvoorbeeld  ;) ;D

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 22-04-2002, 19:21:37 »

Vind ik dus een heel goed idee. Ik had zelf ook al zoiets in gedachten, in het begin een forum om de zo vele openstaande vragen te beantwoorden. Dan hoeven de kandi´s niet 200 x dezelfde vraag te beantwoorden, en krijgt ook iedereen alle antwoorden mee. Bovendien geeft het de kandi´s misschien wat meer ademruimte.

ja, das wel waar natuurlijk, maarehm... dan zou ik helemaal niet meer weten wa'k tegen ze moet zeggen...  :-\

Offline kvdh

• Forumlid
  • Grootste WIDM fan!!!!
« Reactie #56 Gepost op: 22-04-2002, 19:42:18 »
Lieve fans allemaal!!

Heel leuk dat het zo'n suc6 was! ook is was er niet bij en heb ook nog steeds verdriet!!!

Wie geeft mij daarom even een verslag van alle kandidaten vooral alle partners daarvan die er waren...??!!!
Daar ben ik wel heel benieuwd naar! Hoe was bijv. de vrouw van Harry, van John, de vriendin van Kerstin en van GEORGE!!!!??Ik ben benieuwd!

Cindy

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #57 Gepost op: 22-04-2002, 20:03:48 »

ja, das wel waar natuurlijk, maarehm... dan zou ik helemaal niet meer weten wa'k tegen ze moet zeggen...  :-\

Wat denk je van: goh Prince, wat is eigenlijk je e-mailadres?

sorrie, inkoppertje ;D

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Incitement

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 22-04-2002, 22:55:28 »
Ik vond de bijeenkomst uitstekend georganiseerd.
De vragen vond ik een tikje aan de makkelijke kant, ik had eigenlijk verwacht dat vrijwel iedereen alle vragen goed zou hebben - zulke fanatieke fans. Maar nee, er waren maar twee mol ;)fans met alle vragen goed, Tweety en ik.
Tweety, het koffertje is je van harte gegund!  Zat er nog Mollengeld in?  Weet je alle codes nog?  Kijk, als George me DAT nou gevraagd had...

Inge ;)

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #59 Gepost op: 23-04-2002, 07:07:20 »
IK had maar 1 vraag fout (Ik zeg niet dat ik het he_le_maal zelf heb gemaakt natuurlijk :P)

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud