De bijeenkomst was echt super!!
In het begin was het nog heel raar en onwerkelijk dat je al je grote helden opeens van zo dichtbij kon meemaken... Daarom was voor mij (vooral in het begin) de drempel nog wel hoog om snel een praatje te beginnen met een van de deelnemers, de mol of Angela. Angela was trouwens echt een heel tof mens, zo gewoon en ze praatte met iedereen. In de loop van de dag was ik toch nog heel wat leuke dingen van de deelnemers te weten gekomen...
De test was ook erg leuk, maar van mij hadden het zelfs wel 40 vragen mogen zijn, want zoveel kregen de finalisten er ook. Wel jammer vond ik het dat de antwoorden nog niet even bekend gemaakt werden, want er waren een paar vragen bij waarover ik erg twijfelde en ik ben nog steeds benieuwd naar die antwoorden.
Het gebouw was erg leuk, maar parkeergelegenheid was rampzalig... Uiteindelijk hadden we alleen een plek gevonden waar je eigenlijk niet langer dan een uur mocht staan (tegenover het gebouw), dus dat betekende elk uur opnieuw betalen...
Verder lijkt het me ook een leuk idee (voor de volgende keer?) als er een soort forum georganiseerd wordt met alle deelnemers, Angela, de mol en wat van de crew op een podium ofzo en dat idereen uit de zaal dan vragen kan stellen. Ik denk dat er dan nog best interessante dingen boven water komen of misschien ook interessante discussies (over de matige hints etc.), wat vooral ook leuk is voor diegenen die niet zo veel lef hebben om face to face een gesprekje met de deelnemers aan te knopen... Er waren bijvoorbeeld ook veel jonge kinderen die hier misschien nog moeite mee hadden.
Ik verheug me al op de volgende serie en bijeenkomst!! Ik voel me echt bevoorrecht tov de rest van de kijkers van de Mol die niet naar de bijeenkomst zijn geweest dat ik dit unieke evenement en de deelnemers van zo dichtbij heb meegemaakt! Als je niet bent geweest, heb je echt wat gemist...