Auteur Topic: Molfanatenbijeenkomst goed georganiseerd?  (gelezen 14789 keer)

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Molfanatenbijeenkomst goed georganiseerd?
« Gepost op: 21-04-2002, 01:07:47 »
Hoe vonden jullie het georganiseerd? En wat kan/moet anders/beter?

En wat vonden jullie van de prijsvraag (twintig vragen over Wie is de Mol)?

Wees eerlijk...!

Groeten,
Malcolm

aggie

• Gast
Re:Molfanatenbijeenkomst goed georganiseerd?
« Reactie #1 Gepost op: 21-04-2002, 01:19:19 »
Die molfanatenbijeenkomst was echt top!!!
Lekker kletsen met Angela, George, John en de rest en natuurlijk met de forum-collega's.
Jammer genoeg had ik 1 vraag fout, maar Tweety was een terechte winnaar :)

Offline Anzjie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #2 Gepost op: 21-04-2002, 01:21:08 »
Hoi Malcolm
Ik vond het goed georganiseerd, alleen de locatie ...Tja midden in het centrum en en op zaterdag dan is er haast geen parkeergelegenheid.
Verder vond ik het erg goed.!!
Ja wat de prijsvraag betreft, was heel leuk, alleen zou ik dan als er 2 winnaars zijn een loting houden ipv die vragen ( BTW ik gun het tweety heel erg). Zenuwen spelen op dat moment mee.......Vooral als de mol de vragen stelt

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #3 Gepost op: 21-04-2002, 08:17:13 »
geweldig georganiseerd!!!

ontzettend leuk initiatief, die vragen!!!
Gezellig gekletst, vooral met Sigrid en Kerstin.

supersupersupersupersupersupersupersupersuper

bedankt vor het zo perfect organiseren!!!!

always look on the bright side of life

aggie

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 21-04-2002, 10:43:20 »
Ik vond het idd lastig parkeren, want dat kostte me ongeveer een kwartier, terwijl ik al zo laat was. (Maar wachtend in de rij zagen we zo wel George, Angela, Kerstin, Prince, Nico en Sigrid passeren. Was wel leuk om de reactie in de rij te zien ;D)

Maar het pand zelf was prima. In eerste instantie stond iedereen op elkaar gepakt, maar gelukkig was het mooi weer en konden we ook buiten staan.

Ook de hapjes en drankjes waren TOP geregeld.

Leuk was ook de veiling en het was verbazend welke bedragen er over de tafel vlogen.... :o

Grappig ook dat WIDM zo'n beetje alle leeftijden aanspreekt...

« Laatst bewerkt op: 21-04-2002, 11:27:53 door Aggie »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 21-04-2002, 11:13:30 »
idd, ook ik vond het helemaal geweldig, hartstikke leuk dat bijna alle kandi's er waren (alleen Dick niet). Je stond idd wel errug op elkaar gepropt maar ja och, de kandi's zelf dus ook... ;) Ik ben eigenlijk een beetje vergeten iets te eten en te drinken, maar ik geloof dat dat ook wel goed georganiseerd was. Tja ik vond het gewoon het leukste dat de kandi's (vooral John & Prince) zo aardig en leuk en spontaan en normaal bleken te zijn, dan maakt me het gebouw en het eten eigenlijk niet uit... Die vragenlijst was idd wel leuk bedacht, jammer genoeg was ik het vergeten in te leveren (hoe zou dat toch komen?) maar ik zou toch never gewonnen hebben. Tweety had het verdiend idd. Uhmm dan hebben we nog de veiling, die vond ik ook errug leuk, maar eerlijk gezegd duurde hij wel een beetje lang, want dat ging toch van je tijd af om met de kandi's te praten...
Ohja ik vond het ook erg goed dat Compuart en Malcolm even gehuldigd werden, en het was ook wel leuk om even te zien hoe al die bekende forummers er nu uit zagen, maar je begint toch minder makkelijk een gesprek dan op internet, heb ik het idee... Maar ja op zo'n kort middagje moet je nu eenmaal kiezen met wie je gaat praten en je kunt wel zeggen dat ik dat gedaan heb...... ;)

Offline rozefantje

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 21-04-2002, 11:19:38 »
Heel goed georganiseerd, voor maar 3 euro entree zelfs hapjes en broodjes in overvloed, het kon niet op.
Gelukkig was het mooi weer en konden we naar buiten, anders was het wel erg krapje geweest (ik heb een beetje claustrofobie  :o).
En inderdaad, midden in het centrum is goed voor de OV-ers, maar niet echt handig om te parkeren op zaterdag. (En ik had wat moeite met het 9e stoplicht recht, wat volgens mij het 10e was >:()
De kwis was leuk, behalve de vragen die ik fout had natuurlijk.
En de veiling was top, lekker spannend soms.

Sandra

In het land der blinden is de mol koning

Offline quirine

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 21-04-2002, 11:20:38 »
Het was de beste dag van mijn leven.......................................................................... ............................................ GEWELDIG ik ga al mijn foto's uitvergroten en ophangen, volgend jaar weer !!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D :-* :-* :-* :-* :) :) :D

Mzzl !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Knikker

• Forumlid
  • Je moet toch wat
« Reactie #8 Gepost op: 21-04-2002, 11:22:50 »
Malcolm,

Mijn complimenten voor de organisatie van de mfb. Het was erg leuk!!!!

Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9 Gepost op: 21-04-2002, 12:00:25 »
het was goed georganiseerd! alleen in et begin toen ik al die mense zag in die ruimte dacht ik egt wat super veel mensen. maar toen bleek dat der achter ook nog ruimte was, dus toen viel et weer allemaal op de goede plek. ik vond et super! ga volgend jaar zekers weer!

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #10 Gepost op: 21-04-2002, 12:07:57 »
Ik sluit me aan bij Doris :P

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #11 Gepost op: 21-04-2002, 12:09:01 »
Ik vond het fantastisch geregeld! Vooral de vragenlijst natuurlijk!!! Nee hoor, ik vond het ook gewoon een leuk idee...

Ik ken de weg in Amersfoort (ik werk er) dus ik wist precies waar ik m'n auto kwijt kon, anders was het inderdaad moeilijk geweest. Maar ja, als je het buiten de stad doet beginnen de OV-ers weer te klagen, dus.....het blijft moeilijk.

Maar ik vond het een super geslaagde dag!

Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Wingnut

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 21-04-2002, 13:05:41 »
Ik vond de MFB goed georganiseerd, een doorslaand succes. De locatie vond ik, als verstokt OV-er, erg handig, maar ja, ik hoef dan ook niet naar 'n parkeerplekkie te zoeken :)

Erg leuk om met de kandidaten, crew, partners-van-kandidaten en mensen op en achter het forum te kunnen kletsen.

De molfanatentest vond ik erg goed verzonnen, als ik dat had geweten had ik vantevoren nog gestudeerd ;)

Misschien nog 'n ideetje voor volgend jaar: wat dachten jullie van 'n vragenforum met de kandidaten en crew? Dan kan iedereen z'n meest brandende vragen direct kwijt en hoort iedereen de antwoorden. Maar natuurlijk niet te lang, het leukst blijft natuurlijk zelf praten met de kandi's!

In 'n notendopje: Malcolm, Compuart, de anderen: perfect!

Wingnut

Als tijd en ruimte één zijn, is muren bouwen zinloos - Loesje

Offline en Rolf

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 21-04-2002, 13:07:39 »
ik snap niet hoe jullie het voor drie euro,voor elkaar hebben gekregen om een ruimte te huren(?),blokjes kaas uit te delen,broodjes zalmsalade weg te geven en al die badges te maken.......
Nou heb ik van de gemeente Amersfoort nog een parkeerbon meegekregen van 40 euro,(die ga ik volgend jaar veilen),
maar dan nog!
Ik vond het een geweldige dag! Leuk ook dat jullie (compuart en malcolm) zo strak in het pak zaten.
Hulde!

Offline Pino

• Forumlid
  • Tijgerrrrrrrrrrrrrrrr
« Reactie #14 Gepost op: 21-04-2002, 13:07:53 »
Mijn complimenten en een welgemeend dank jullie wel voor het organiseren van de MFB. Het was zo leuk om iets waar je een paar maanden toch wel redelijk intensief  :-\ mee bezig bent geweest, op deze manier af te sluiten.
Leuk om jullie en andere forummers gezien en gesproken te hebben en GROTE complimenten aan de kandidaten en Angela die inderdaad onvermoeibaar ons fanaatjes te woord bleven staan! Ik vond het super!
Groetjes van Pino.

A mole, living in a hole, digging up my soul, going down, excavation

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #15 Gepost op: 21-04-2002, 13:08:05 »
Citaat
Erg leuk om met de kandidaten partners-van-kandidaten te kunnen kletsen.

k vond et wat minder da ze der ware  :-/ nee hoor, grapje, maar moest et ff kwijt  ;D

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #16 Gepost op: 21-04-2002, 13:09:18 »

Hoe vonden jullie het georganiseerd? En wat kan/moet anders/beter?

En wat vonden jullie van de prijsvraag (twintig vragen over Wie is de Mol)?

Was niet aanwezig maar voor zover ik kan oordelen is iedereen behoorlijk tevreden. Vond wel dat de vraagjes voor koffertje vrij makkelijk waren. Maar als ik toch een balletje mag opwerpen: vinden jullie het iets om zowel in Nederland als in België een bijeenkomst te houden volgende keer?

Grtz

ambijans

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #17 Gepost op: 21-04-2002, 13:13:55 »
lijk me een goed idee! maar dan bedoel je toch gewoon bij de belgische een in belgie en bij de nederlandse een in nederland?

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #18 Gepost op: 21-04-2002, 13:18:03 »
Ja, et was koel, alleen vond de zaal n beetje klein. (kreeg meteen zo'n benauwd gevoel toen k binnen kwam) maar toen je later ook naar buiten kon bleek dat alweer meej te vallen.
Ook ik ben mn vragenlijstje vergeten in te vullen, was te druk met John zoeken denk k :-/
Owjah, van mij mag et volgende keer wel wat langer duren, was nog lang nie uitgekletst/gedingest!! :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 21-04-2002, 16:43:11 »

Owjah, van mij mag et volgende keer wel wat langer duren, was nog lang nie uitgekletst/gedingest!! :D

idd!!!
alleen moet er dan wel wat meer zitgelegenheid zijn denk ik, want ik heb 100% van de tijd gestaan en dat wordt toch een beetje vermoeiend voor de voetjes, pas toen Prince weg was ging ik even zitten, maar ja toen ben ik ook vrijwel meteen weggegaan eigenlijk... Ik weet ook niet hoe dat geregeld zou moeten worden want als de kandi's ook zouden gaan zitten, zouden ze toch elke minuut weer ergens anders heen gesleept worden en om er dán achteraan te gaan... Hm nee dan kun je beter allemaal staan idd, ach ja, gewoon wat meer eelt kweken... ;)