Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Totaal aantal stemmen: 14
Poll gesloten: 31-12-2013, 18:49:36
Wie weet hoe lief ze is
Vanwege je enorm slechte maat heeft de avatarmodepolite een speciale avatar voor jou uitgezocht die misschien niet zo stom is:
Oh ja, oh ja? Nou jij bent een schatje!
De Baron heeft duidelijk nog niet zo goed door tegen wie hij beter slijmen kan
Was ik helemaal vergeten om de winnaar aan te kondigen: VERDI! Jij hebt echt de allerallerstomste avatar van allemaal. Maakt je dat niet trots? Vanwege je enorm slechte maat heeft de avatarmodepolite een speciale avatar voor jou uitgezocht die misschien niet zo stom is:
Overigens is de winnaar van de stomste ondertitel ook bekend, zonder twijfel en zonder noodzaak om verkiezingen te houden, aangezien het wel duidelijk is, is de zin: 'Ik ben eigenlijk een prinses.' gekozen tot de stomste ondertitel ooit! Winnaar gefeliciteerd!
Ach, die award voor ondertitel is maar een zoethoudertje, 'voor spek en bonen' die van jou is als enige uniek en zeer bijzonder en speciaal, don't worry!
Ehh.. Dankjewel Chriz eh de Baron. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit niet verwacht had. Genomineerd te zijn was al een enorme eer, maar die anderen waren zo goed dat ik nooit werkelijk verwacht had te kunnen winnen. Ik eh... ::kijktopbriefje:: wil een aantal mensen bedanken. Allereerst iedereen die op mij gestemd heeft natuurlijk; ontzettend bedankt. Jullie weten niet wat dit voor mij betekent. Het voelt als de kroon op mijn werk na twee jaar intensief forummen. Ook wil ik Chriz de Baron zelf bedanken, zonder wiens pathetische creativiteit deze prijs nooit het levenslicht had gezien. En mijn ouders... voor ook iets met levenslicht... bedankt allemaal.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
505 gasten en 4 vaste bezoekers