Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Hebben jullie dat ook gezien? In het info center stond net dit: Maar het kan ook aan mij liggen, want ik zat op een geheime reality net site, dus dat kan het ook zijn (vandaar die rare kleuren)
Ik geloofde het aldoor niet toen ik het zag, want ik wreef even in mn ogen (drukte op de 'refresh'-knop) en het was weer weg!Maar het was dus toch echt!Hier is het laatste woord niet over gezegd dus!
Ik heb deze hier rgens gevonden Bert, maar is ze het wel? Ze lijkt wel zwarter dan jouw koe
Zwartmakerij...waar gaat het heen met de wereld?
Opa keek vaak in onze tuinnaar die zeven sprietjes gras,en daar zag opa dan een koedie er helemaal niet was.Willem Wilmink
*Haalt een stukje rundvlees uit zijn tanden vandaan. 'Was lekker he? Die bbq in de SMORG?'
Heb het nu ook gezien. Echt een schande, dat iemand dat over mijn goede vriend bertha531 durft te beweren.
*zoekt nog ff verder
Willem Wilmink
*Haalt een grassprietje tussen zijn tanden vandaan. 'Goed he? Uit sympathie voor de koe eet ik nu gras!'
let's make her an offer she can't refuse
OOOOOOOOOHHH ik heb haar gevonden!! Iemand heeft haar denk ik naar een hadelaar gebracht Ik was aan het wandelen en zo en toen kwam ik langs een boerderij en daar stond ze. Ze staat daar tussen de tractoren en zo.
Ja wil iedereen blijven zoeken? Ik heb laatst gehoord dat ze gekaapt is door een maniak en daardoor nu ook last heeft van een persoonlijkheidstoornis (ze denkt dat ze een vleermuis ofzo? ) Stop deze gek!!!
Ik heb nog eens gekeken Dorine en het moet idd wel familie zijn maar dat is r echt niet! Die van mij was veel slanker dan deze! Maar toch bedankt hoor.
Bert ! ze is gewoon vergemest omdat ze waarschijnlijk geslacht moet worden! Je zegt zelf ook dat ze heel erg erop lijkt maar dat ze alleen dikker is.
Ik weet toch zeker wel hoe mijn koe eruit ziet! En dat is m niet.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
524 gasten en 0 vaste bezoekers