Op het HBO had ik een turnleraar die niet echt in de smaak viel (<- understatement). Na 2 jaar had ik op zich geen les meer van hem, maar was hij ook vertrokken of iets in die geest, hij was in ieder geval weg. Het was zo iemand die na 1 les ieders naam al wist, en het kennelijk zijn leven lang zou blijven onthouden, zo bleek toen ik een tijdje terug in een sauna werkte, waar hij dus regelmatig bleek te komen. Nou kan ik je zeggen: iemand die een leraar van je is geweest, kom je NIET graag tegen in de sauna, in zijn piemelende nakie. Bleek toen dat hij nog van alles van me wist, prestaties op de lange mat, trampoline etc... Vervelend, mensen met een feilloos geheugen...
Nou goed. Sta ik net te wachten tot de zaal open gaat voor het tentamen, wie loopt daar langs??? Juist, die leraar. Natuurlijk herkent hij me meteen en haalt meteen "ons" saunaverleden op, fijn hoor. Bleek dat hij daar niet was om te surveilleren ofzo, maar dat ie geneeskunde is gaan studeren omdat hij vrije tijd over had!
Sommige mensen kloppen echt niet. Ik zou er nog een trauma van krijgen.