Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Je bent uit jagen geweest?
vandaag heb ik zelf gekookt .het was alleen erg lastig om het gaspitje aan te krijgen, want thuis gaat ie vanzelf . En ik had geen lucifers gekocht dus ik naar mn huisgenote. Die had wel een aansteker, alleen ik kan niet overweg met een aansteker, ik brand de hele tijd mijn vingers . Maar uiteindelijk toch aangekregen hoor .ook nu even on topic .rijst met paprikapoeder, mini slavinkjes met curry en een rijk gevulde sla ( was de helft vergeten ) met komkommer, augurk en druiven, als dressing had ik natuurlijk slasaus. daarnaast had ik overheerlijke bali kroepoek met een beker frisse fruitdrank. Als toetje had ik slagroomvla .en het smaakte me heeeeeel erg goed .
Heb vandaag mijn zonnebloemolie met chili en knoflook extract uitgeprobeerd .Het smaakt super!
Ik heb voor het eerst in mijn leven een augurk gegeten of iig niet door een ander gerecht heenniet mijn ding
ahahaa heb je wel die lekkere augurken? Party sticks?
het was meer dat mijn huisgenoot vandaag had gekookt (ik lag op bed te slapen )het waren wel kleiner augurkjes
pizza
Worteltjes, aardappels en een slavink ... maar die laatste ligt nog in de vriezer Die ga ik dus nu even laten ontdooien,
maar die laatste ligt nog in de vriezer Die ga ik dus nu even laten ontdooien, ga dan eerst maar even wat strijkwerk doen.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1018 gasten en 0 vaste bezoekers