Ik zal de regelmatige gesprekjes met hem missen. Hij liep rond negen uur altijd op de Tongerseweg, samen met zijn secretaresse, en ik kwam ze vaak tegen op de plek waar ik met mijn postronde begon.
Ik ben absoluut niet van CDA-huize, maar kon hem wel waarderen. Heb hem nooit kunnen betrappen op het ontbreken van een glimlach.
Ja, media-addict, noem het wat je wil: hij zocht en vond regelmatig de publiciteit.
Die vervelende koffieshophouders op die boten lachen zich nu helemaal suf. Hun boten stonden op het punt versleept te worden naar een plek ver van de bewoonde wereld, en dat is nu op de lange baan geschoven.
Ik denk dat de PvdA, onder wiens leiding de motie van wantrouwen is ingezet, zich na 3 maart nog eens achter de oren zal krabben. Ik weet bijna zeker dat deze aktie zich vertaalt in een fors verlies voor de PvdA en de VVD. John Aarts: in zijn hoedanigheid als wethouder nog de beste maatjes met Gerd Leers, laat hem nu als een baksteen vallen.
Maar dit is eigenlijk een beetje te gedetailleerd allemaal, buiten Maastricht weet hast niemand wie Manon Fokke en John Aarts zijn........