Auteur Topic: Wat is jouw nieuws van de dag?  (gelezen 1042415 keer)

Offline trialk

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: Wat is jouw nieuws van de dag?
« Reactie #2240 Gepost op: 10-06-2010, 13:43:42 »
' k heb nog niet eens geslapen ::ohno:: ::) ??? :o :o :(
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2241 Gepost op: 10-06-2010, 19:37:59 »
Het is kiezen of delen. Voor beide kanten is wel iets te zeggen. Voor mij is links op dit moment totaal geen optie, omdat met hun beleid over 20 jaar ik gewoon financieel aan de grond zou zitten.

Wilders was echter ook geen optie, want de manier waarop hij moslims stigmatiseert zint mij totaal niet. ::niet-ok:: Om dezelfde reden vielen voor mij de CU en SGP ook af (uitsluiten van vrouwen en homoseksuelen).

Ik moest wel lachen vandaag toen ik las dat Wilders opeens riep dat de AOW geen breekpunt meer is. Puur kiezersbedrog. Maar vervolgens gaat de PvdA er keihard tegenin. Pardon? Als er één partij is, die de afgelopen 2 jaar vaak van standpunt is gewisseld, is het de PvdA wel. ::rofl::

Ik zie wel wat eruit komt. Ik hoop op 4 stabiele jaren. We zullen het allemaal voelen, maar we hebben weinig keus. En de keuze die we hebben, hebben we gister gemaakt.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #2242 Gepost op: 11-06-2010, 20:41:59 »
Citaat
Zoektocht Almere levert niets op

ALMERE -De zoektocht in Almere naar een scooterrijder die vrijdag rond het middaguur een minderjarig meisje van haar fiets zou hebben geduwd, heeft niets opgeleverd. Rond drie uur is de zoekactie beeindigd. Er is nu nog sprake van verhoogde aanwezigheid, bevestigde een politiewoordvoerder vrijdagmiddag.
Politie kamt de omgeving uit waar de scooter is gesignaleerd
De zoekactie kwam op gang nadat op de Westerdreef in Almere Haven een meisje van haar fiets was geduwd door een man op een zwarte scoorter. Hij voldeed aan het signalement van de man die in de afgelopen weken zeven vrouwen heeft lastiggevallen en mishandeld. Het meisje wist te ontkomen en kon thuis alarm slaan. De politie startte direct een zoekactie en zette meerdere politieauto's, motoragenten en een helikopter in.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het incident van vanmiddag vond plaats op zo'n 150 meter van onze school. 's Ochtends hebben we het er nog over gehad met onze kinderen en 's middags kwam het ineens wel heel erg dichtbij.
Ik moet bekennen dat ik niet graag in mijn eentje meer naar huis fiets en zorg er voor dat er altijd iemand bij me in de buurt is als ik alleen door het bos heen moet.
Vanmiddag was een aantal kinderen zo geschrokken van het nieuws dat we ouders hebben gebeld om hun kind te komen halen en indien dat niet mogelijk was hebben we zelf de kinderen naar huis gebracht die verderweg wonen en anderen in groepen laten lopen.....mss een beetje overdreven in de ogen van sommige mensen maar de kinderen waren echt ontdaan...
« Laatst bewerkt op: 12-06-2010, 07:29:11 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #2243 Gepost op: 11-06-2010, 20:57:20 »
Nou in zo'n geval niks overdreven aan. Better safe than sorry. Ik hoop dat die idioot snel gepakt wordt!

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #2244 Gepost op: 11-06-2010, 20:59:47 »
Heftig bakkertje.

Niemand alleen laten gaan, zou ik ook niet toestaan!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

• Forumlid
« Reactie #2245 Gepost op: 11-06-2010, 21:28:21 »
Goed geregeld Bakker... hopelijk pakken ze de maf snel op... ::ohno::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #2246 Gepost op: 11-06-2010, 21:42:22 »
Inderdaad niks niet overdreven! Ik denk dat de ouders zich gelukkig mogen prijzen dat leerkrachten op deze manier handelen!  ::ok:: ::ok::
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #2247 Gepost op: 11-06-2010, 22:20:25 »
Vind ik ook, je kan niet voorzichtig genoeg zijn.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #2248 Gepost op: 12-06-2010, 01:35:35 »
Zeker goed gedaan en niks overdreven. ::ok::

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #2249 Gepost op: 12-06-2010, 07:28:21 »
Blij dat jullie er zo over denken ::bravo::...een aantal ouders vond het belachelijk en overdreven....tja het zal je kind maar zijn die het overkomt om door deze mafketel aangevallen te worden, dan piepen ze wel anders.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #2250 Gepost op: 12-06-2010, 13:36:44 »
Dat hebben jullie heel goed aangepakt. Hopelijk heeft de uitzending van Opsporing Verzocht nog iets opgeleverd, want het komt zo wel heel dichtbij...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #2251 Gepost op: 22-06-2010, 09:32:48 »
Algemeen Dagblad in het ootje genomen.

Undercover bij het Algemeen Dagblad

http://www.koelman.com/2010/undercover-bij-het-algemeen-dagblad/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+koelman+%28Koelman.com%29&utm_content=Twitter

Hilarsch, ik heb dubbel gelegen van het lachen. ::rofl::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #2252 Gepost op: 22-06-2010, 11:24:04 »
Hij is echt goed  ::rofl::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #2253 Gepost op: 22-06-2010, 13:47:56 »
Zo zie je maar weer hoe die berichten in de kranten ontstaan kunnen zijn. De helft word uit een duim gezogen en de andere helft is gelogen.Maar de krant is weer vol voor een dag.
Dit kan alleen een brabander verzinnen. Kei goe!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2254 Gepost op: 22-06-2010, 14:47:26 »
Goed opgepakt, Bakkertje.

OT: Erben Wennemars is in dienst getreden bij BNN. Als ie nou bedongen heeft dat ie per lettergreep betaald wordt, heeft ie een zeer goede deal gesloten.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #2255 Gepost op: 22-06-2010, 16:12:25 »
Wij gaan echt een nasty mailtje sturen ::trots::
Vannacht om 3 uur kregen wij een mailtje van een groepgenoot (die wij vorige week woensdag hadden gemaild) dat ze taalkunde niet meer deed en we kregen nog ff de zinnen die we nodig hadden. vanochtend hadden we de presentatie... Nou hadden we natuurlijk allang niet meer op haar gerekend, nu mailen we haar echt een heel gemeen mailtje terug ^^. I'm loving it!
stukje uit onze mail "Nu stuur je ons vannacht om half drie ineens nog de vertalingen van de eerste 9 zinnen. Vanochtend om negen uur begonnen de presentaties.
Als we die vertalingen niet ergens anders vandaan hadden gehaald, als we jouw vertalingen nog nodig hadden, zouden we een groot probleem gehad hebben.

Het feit dat je onze namen niet eens kent, zegt volgens ons al genoeg over hoe betrokken je je hebt opgesteld. Natuurlijk is het heel makkelijk om gewoon in de email-adressen te kijken hoe iedereen ook alweer heet, totdat iemand een naam in haar email-adres zet, die niet haar naam is.."

En als klapper op de vuurpijl:
"Het was fijn om met je samengewerkt te hebben"

is ambigu, ten eerste mega-ironie (naast dat het niet fijn was hebben we ook niet samengewerkt) en ten tweede het was fijn als we met je samengewerkt zouden hebben

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2256 Gepost op: 22-06-2010, 16:14:49 »
Witchy, hoor, vieffan. Maar wat moet je anders?

Offline trialk

• Forumlid
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
« Reactie #2257 Gepost op: 22-06-2010, 20:51:13 »
Tja, en voor wie is er straks nog goede zorg...voor de mensen met de dikke portemonnee ::niet-ok:: ::niet-ok::

ziekenzorg wordt uitgekleed geen link,volgt u het nieuws maar :(
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #2258 Gepost op: 23-06-2010, 08:11:37 »
daar hoef ik het nieuws niet voor te volgen, ik ervaar het aan den lijve: tot twee jaar geleden zetten wij bv. de medicijnen voor de volgende dag 's nachts klaar. dat mag niet meer omdat dat foutgevoelig zou zijn. er is nu een waarschijnlijk duur distributiesysteem (waar dan wel weer extra administratie bij komt kijken en ook fouten in voorkomen). en nu mogen wij het huishoudelijk werk gaan doen omdat de huishoudelijke diensten uren moeten gaan inleveren. ik snap er echt niets meer van.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline kelly58

• Forumlid
  • Believe in yourself...
« Reactie #2259 Gepost op: 23-06-2010, 19:45:46 »
het is dieptreurig allemaal het lijkt er verdacht veel op dat we de kant van amerika op gaan met onze gezondheidszorg.
we moeten met zijn allen bezuinigen maar wel over de ruggen van de minderbedeelden  >:(
hier spreekt uw gezagsvoerder, omdat de stewardes jarig is gaan we 20 loopings maken...