Hele leuke twist wel
Ik herkende Keulen al snel aan de beelden, was even in de war toen ik Nena weer hoorde. Dacht juist dat dit een valse hint was, omdat we de versie met Kim Wilde hoorde, maar dan ook nog foutief 'Anyplace, Irgendwo, Irgendwan'. Duits en Engels in 1 zin gecombineerd. Dus toen dacht ik dat het juist niet Duitsland was. Gedurende de aflevering nog iets te lang deze tunnelvisie aangehouden.
Ik dacht nog even dat ze dan wellicht in België waren, vanwege de 3 talen. Ik vond het Nederlandse koppel ook net een raar accentie hebben, en dan niet eens Fries. Maar toen ze satésaus moesten eten, wel duidelijk dat het niet stiekem toch Belgen waren
Maar de rivier leek wel heel erg veel op de Rijn en de Keulse radio uit NRW sloot dan weer erg aan bij de stad die ik zag. Maar Keulen lag nogal dicht bij Essen, dus was ik ook nog eens in de war. Zelfs toen nog eens een keer de Lidl aan bod kwam en de kolenemmers er stonden, ging er nog niet echt een lampje branden.
Pas toen we een klein beetje de omgeving van de Xbox zagen en Jeff de plek herkende, had ik door hoe de vork in de steel zat.