Vraag 7Donald Trump - All I Want for Christmas Is You
Fyr Og Flamme - Her Hos Mig
Gary Fomdeck - I’ll will be there this Christmas
Geen in het bijzonder, maar ik ben meestal meer van de traditionele kerstnummers.
Kinderen voor Kinderen - De kerstezel
KinKi Kids - Ai No Katamari
Nathy Peluso - Copa Glasé
Pentatonix - Where Are You Christmas
Wham! - Last Christmas
Wham! - Last Christmas
Vraag 8Ik geef graag alles een kans, maar iets als boksen is niet echt iets voor mij denk ik.
Kickboksen, want ik zou helemaal in elkaar geslagen worden en dat vind ik niet zo leuk.
Klimsport (rotsklimmen) want de dieptes zijn veel te eng
Schansspringen - het lijkt mij doodeng om ergens vanaf te springen.
Skiën - Ik kijk liever met een warme kop chocomel toe hoe anderen hun been breken dan dat ik me er zelf aan waag.
Stokpaardrijden. Spreekt voor zich denk ik
Tennis, ik heb het ooit geprobeerd en ik kreeg de bal niet eens teruggeslagen.
Voetbal, ik word al moe als ik ernaar kijk
Voetbal. Ik ben slecht met voet-bal coördinatie. Daarbij vind ik het 20 man die achter een bal aan rennen en 2 die het tussen 3 palen houdt erg komisch concept.
Wedstrijdzwemmen: ik ben geen waterrat en mijn lijf in een kort zwembroekje tussen afgetrainde lichamen, laten we dat maar niet doen.
Vraag 9Buiten in een tent in de bergen
Een hutje in een exotisch land recht naast de zee. Zonsopgang was prachtig hoor, maar slapen met matrassen die op de grond liggen zonder dekens, dode insecten in je doucheputje, geen airco met 30 graden en vissers die om 5:00 's morgens hun taken gaan doen is niet aan te raden!
Een Zweedse wigwam
Het mini-hostel van een klaslokaal
In de woestijn
In een bus
In een tentje op een vreselijk matras dat zo van Aliexpress zou kunnen komen (het plakte).
Monaco, wat een bizarre stad
Op een berg.
Tijdens tweedaagse op scoutskamp bij een andere jeugdbeweging op een constructie met sisaltouw
Vraag 10Eat Pray Love. Omdat ik ook op zoek ben naar eten, God en liefde.
Educated drugdealer, want dat boek beschrijft wat ik dagelijks meemaak
Een sprookjesboek, want ik hou van die betoverde werelden en van de moraal in elk verhaal.
Geen, want ik weet niet hoe je jezelf met een boek zou moeten vergelijken.
Gek van mezelf - omdat ik dat de laatste jaren ook van mezelf wordt
Het jaar dat Shizo Kanakuri verdween' omdat het me eigenlijk wel heerlijk lijkt om eenzaam midden in de natuur te wonen en geen zorgen te hebben.
Het soms melancholische van The Catcher in the Rye, gemixt met het relativerende vermogen van Gijp.
Love Simon, leven is een struggle. Maar er zijn altijd mensen om je heen die je supporten.
Met de bijbel, want als perfect mens ben ik het voorbeeld van God
Poeh, lastige vraag. Ik zou het eigenlijk echt niet weten. Dan ga ik toch voor The Maze Runner. Die dystopische vibe aan het hele boek vind ik fantastisch en kan ik mezelf wel in vinden.
Vraag 11Frans en Spaans
Frans of Spaans dat lijkt mij een leuke taal om vloeiend te kunnen spreken
Frans! Ik vind Frans een mooie en sierlijke taal. En het zou ook niet erg zijn voor mijn cijferlijst
Ik ben druk bezig met het leren van Italiaans en Deens
Portugees
Russisch of Japans
Spaans
Spaans
Spaans, best handig om op vakantie meer te kunnen dan alleen drinken bestellen
Vloeiend Engels spreken is toch wel een droom, want dat gaat bij mij met veel haperingen... Iets om aan te werken komend jaar.
Vraag 12Als CEO of een andere belangrijke (goed verdiende) functie in een bedrijf of als zelfstandige een gelukkig leven leiden met mijn vrouw en 2 kinderen in een prachtig huis. Daarnaast ook veel goede contacten hebben met vrienden en vooral plezier hebben in het leven.
Dat mensen elkaar in hun waarde laten en beter voor de aarde zorgen
Een tevreden toekomst
Een wereld waarin iedereen gelukkig is en geniet van het leven.
Gelukkig met de familie en vrienden om mij heen, een leuke baan binnen mijn eigen bedrijf die welvarend en gezellig is.
Globaal gezien een eerlijke verdeling van alles wat er op aarde is over de planeet en al haar bewoners, voor mij persoonlijk een mooi oud huisje in het groen, fijne mensen om me heen, leuke reizen tussendoor en verder gegroeid zijn in m'n werk en capaciteiten.
Heel burgerlijk: trouwen, kinderen, een koophuis, een kat, en een leuke baan voor zo’n 2 dagen in de week.
Mijn ideale wereld is een wereld gebaseerd op inzet. Mentaal of fysiek zwaar werk zou veel meer betaald moeten krijgen dan een eigenaar van een bedrijf die de hele dag lekker geld zit te verdienen terwijl anderen het werk voor hem opknappen.
Vaste baan, 2 kinderen, getrouwd en huis met zwembad.
Vrede op Aarde en in de mensen een welbehagen. O, en dat klimaatverandering wordt aangepakt
Kunnen we nog eens een witte Kerst beleven.