Jeetje even rustig. Als je je zo snel door iets aangevallen voelt, dan is er toch wel meer aan de hand. Ik zal in deze wel even de volwassen persoon spelen en, behoudens onderstaande, niet verder meer reageren op deze overdreven reactie.
Same <3
Want de reactie overdreven noemen en impliceren dat er iets met me aan de hand is, is wel heel volwassen natuurlijk
Kijk, ik vind het prima als je vindt dat mijn reactie arrogant overkomt. Dat kan ik zelfs begrijpen als je mij en de context verder niet kent! Daar voel ik me verder niet door aangevallen. Waar ik echter niet zo van gediend ben, is dat jij me dat denkt te moeten vertellen. Ik ben van ver gekomen om überhaupt van mezelf te kunnen zeggen dat ik ergens goed in ben, en ik heb niet aan jou gevraagd om me even op mijn plek te komen zetten zodra ik heel misschien wel arrogant kan overkomen. We kennen elkaar nauwelijks en je bent niet echt in een positie dat je mij op dat soort dingen zou moeten wijzen. Dus ik stel voor dat we dat zo laten, en we in het vervolg geen enkel woord meer met elkaar wisselen
Dan hoop ik dat we nu gewoon een leuke forumquiz kunnen maken. Ik was vooral verbaasd dat er ineens zo over die opmerking heen werd gevallen terwijl het volgens mij vrij duidelijk was wat ik bedoelde, en het was niet mijn bedoeling om er zo'n hele discussie van te maken