'als je niemand kunt vertrouwen, waar kun je dan nog heen?' is hier wel meer van toepassing dan op Hunted eigenlijk
Ik vind het wel leuk dat nu juist de hele bevolking je kan tegenwerken. Ik denk ook wel dat het begin extra moeilijk is, het 'nieuws' is nog vers en iedereen let wat extra op. Aan de andere kant zijn wel steeds meer mensen op de hoogte van het bestaan van het programma.
Leuk om direct al verschillende tactieken te zien. Het ene team doet alsof ze geen Nederlands spreken of een liftserie maken, het andere team geeft gewoon toe wat ze doen en hopen op Belgen die er de humor wel van inzien om hun land te 'verraden'.
Lastig concept om vooraf uit te testen of het spannend genoeg zou zijn. Hoe bekend zou het concept worden in België, hoeveel mensen willen er meewerken en hoeveel blijven er over, zodat de Nederlanders niet kansloos zijn? Maar het wordt uitgezonden, dus het zal vast niet helemaal gefaald zijn.
(oké, je kan natuurlijk altijd een beetje sturen of ingrijpen dat kandidaten niet te snel gepakt worden, maar ik hoop dat dit niet is gebeurd)
Ik heb toch wel hoge verwachtingen van de jongens van Streetlab, die kunnen praktisch gewoon doen wat ze altijd doen. Ze moeten alleen niet te veel pech hebben om verraden te worden.
De zusjes Gulsen daarentegen... Vooraf radiostation bellen, niet zo handig. En zichtbaar een invasietasje dragen is wel heel gedurfd.
Ik vind het wel een leuk programma.