Nog een laatste keer mijn mening over de Feride-Fabian feud omdat het deze aflevering ook weer aan bod kwam
Zoals we in de afleveringen hebben gezien opende Fabian herhaaldelijk het vuur op Feride zonder dat daar altijd strategische aanleiding voor was. Feride ging er na de zoveelste keer eindelijk tegenin, en vanuit haar perspectief begrijp ik heel goed dat het persoonlijk voelt als hij het meerdere keren op jou gemunt heeft zonder goede reden. En zo niet persoonlijk, dan op zijn minst bloedirritant binnen het spel zelf en iets waar je niet blij mee hoeft te zijn.
Dat hij ook in deze finale weer zijn pijlen op haar richtte, een enorm seksistische en vieze opmerking over haar maakte, en nog steeds zegt niet te begrijpen waarom Feride het allemaal zo persoonlijk maakt is beyond me.
Ik vond hem in de eerste helft van het seizoen wel leuk maar hij heeft toch behoorlijk voor mij afgedaan nu. Gelukkig was zijn persoonlijke opdracht onmogelijk te halen
Tja, ik ben iets minder blij. Feride is gewoon niet mijn soort mens.
Dat mag natuurlijk, mijn reactie is voor de duidelijkheid dus ook niet persoonlijk op jou gericht
Ik ben het ook eens met een aantal van je punten, het was zeker geen perfect programma en er is nog genoeg ruimte voor verbetering. Zelf had ik van tevoren lage verwachtingen die veruit zijn overtroffen. Ik vond het zelf echt wel leuk genoeg voor een tweede seizoen, liefst met wat aanpassingen, maar met de tegenvallende kijkcijfers vrees ik er een beetje voor. Een heel duur programma lijkt het niet om te maken, dus wie weet.