Ja klopt.
Ik vond het de leukste aflevering tot nu toe! Leuke Main Match met veel spanning, drama en onverwachte wendingen. Fabian heeft zichzelf, net als Rick, in de nesten gewerkt met zijn sociaal en tactisch onhandige manier van spelen. Ik snapte Feride ook wel. Het is een spel en natuurlijk moet je elkaar eruit werken, maar dan hoef je het nog niet leuk te vinden als iemand constant achter jou aan zit terwijl het soms niet eens logisch is. Ik kijk liever naar iemand die dan voor zichzelf en haar teamgenoot opkomt en er met gestrekt been terug in gaat dan een paar robots die een spelletje spelen dat ze verder niet veel doet.
Ik hoop dat Anna-Maja, Feride en Thomas de laatste drie worden - dat waren vanaf het begin mijn favorieten en zijn het nog steeds. Thomas gaat dat zeker wel halen, van die andere twee weet ik het niet. Anna-Maja laat soms wat over zich heen lopen en Feride blijft in de gevarenzone zitten met haar ene G-Coin. Al is ze nu wel de enige speler die nog geen Death Match gespeeld heeft, dat doet ze knap
Nelke leek op het begin wel veel potentieel te hebben maar heeft sindsdien niet veel meer laten zien. Nouchka hebben we eigenljik deze week pas voor het eerst in actie gezien in de Death Match, nadat ze zelf ook uitsprak steeds voor 'niet verliezen' te willen gaan in plaats van winnen bij de Main Match.
Thomas gaat winnen in ieder geval, dat is wel duidelijk.