Hierbij de punten van
Lángosvilág!De Bagossy Brothers Company zijn lichtelijk teleurgesteld met het gebrek aan ontvangen punten tot nu toe. De inwoners van Lángosvilág hebben echter ergere dingen meegemaakt. Ze zijn dus eeuwig tevreden en dan ook al heel blij met elk puntje dat ze bij elkaar kunnen sprokkelen!
Ik zal beginnen met de nummers die helaas punten zijn misgelopen:
21e Corcaputië || The Head and the Heart - Missed Connection
Voor andere mensen is dit schijnbaar erg leuk, maar ik miste de connectie
20e Clonalonië || Outcast - Hey Ya
19e Brabbelske || Dagny - Wearing Nothing
18e Pisanië || We The Kingdom - Cages
17e. Betraytion Island || Annella - Perfume
16e Imortalia || Daria & Kush Kush - Never ending story
15e Rep. v. Niacclo || Hkeem - Madiba
14e Nustria || Leon of Athens & - Katerine Duska ANEMOΣ
13e Ontspanje || BLOND - Autogen
12e The Lagoon Island Group || Em Beihold - Numb Little Bug
11e Lightsia || Baba Shrimps - Back to Where the Light Is
Echt een leuk nummer, valt helaas net buiten de boot
Dan gaan we over naar de punten:
1 punt gaat naar...
Vavarië ||
De Franse Nick&Simon Fréro Delavega - Mon petit pays
2 punten gaan naar...
Maslii || Aitana & Ana Guerra - Lo Malo
3 punten gaan naar...
Liedjesland ofzo || Miami Boys Choir - Yerushalayim
Ik wist niet dat een kinderkoor zo episch kon zijn. SHALOM! 4 punten gaan naar...
Pinkkipuku || Antti Tuisku - Treenaa
Ik weet niet zo goed wat ik hier over moet zeggen. Behalve dat het een mood is. En wát voor een. Geweldig! Bewegen is gezond! 5 punten gaan naar...
Keelhaul Island || Alestorm - P.A.R.T.Y.
Piratenfeestjes zijn altijd een pré. Zeker als het Alestorm is! De vlag lijkt wel érg sterk op een fetisjvlag. Nu weet ik niet zo goed wat ik me bij een papegaaienfetisj moet voorstellen, maar ik denk dat dat het alleen maar beter maakt! 6 punten gaan naar...
Regenboogie Wonderland || Kamferdrops -
Volare Can't stop falling in love with you Jag trodde änglarna fanns
Hmmm... Waar heb ik dit eerder gehoord? Gelukkig geeft dat totaal niet als het nummer zulke heerlijke cliché scandipop is. Alles hieraan is zó fout en zó fantastisch tegelijk. Wat dat betreft matcht de vlag perfect. De artiesten zien er niet superjong uit, maar I guess dat ook oudere mensen drugs kunnen gebruiken 7 punten gaan naar...
Ni Ojo Iwaju || Ayra Starr - Sare
Prachtig nummer, prachtige mensen en prachtige dans. 8 punten gaan naar...
eThandani || Kabusa Oriental Choir - Buga My Way
Ik word hier zó vrolijk van! I don't think I'm ready for this. Shingbai, shingbai, buga buga buga!
10 punten gaan naar...
Goudbaai ||
One direction - What makes you beautiful Leah - Ek Like Jou
Weeral zo'n bekend nummer! En weer compleet niet erg, want wat is dit een heerlijk nummer! Ik heb een zwak voor dit soort Afrikaanse muziek denk ik; dat maakt het dus alleen maar beter! En als kers op de taart is dit ook nog eens de mooiste vlag in deze competitie.
12 punten gaan naar!:
Ödansborg || Odd Nordstoga - Dans Dans Dans
Hier ga ik van dansen! Echt heel fijn om naar te luisteren, lekker vrolijk, fantastisch folky, en met precies dat ene drupje sukkeligheid dat het perfect maakt.
Daarnaast is dit land tot in de puntjes uitgewerkt en alles klopt bij elkaar, als een ingewikkelde en verfijnde delicatesse (met dank aan google's autocomplete voor de woordkeuze). Heel leuk bedacht, en de vlag is prachtig! Bedankt aan iedereen die Lángosvilág een puntje heeft gegund, aan jullie allemaal voor jullie fantastisch creatieve landen, en in het bijzonder aan Brent voor de grandioze organisatie!