ClonaloniëErg leuk en creatief, zit goed in elkaar. Alleen: tis nog steeds een cover, dus voor mij valt het nummer buiten de punten. Maar kijk hier wel veel liever naar dan naar een aantal andere inzendingen.
Betraytion Island
Origineel nummer: een mengeling van Caro Emerald en de Muppet Show. Nummer is goed gekozen bij het thema (of andersom). Wel erg creepy clip: door vooral dat eindshot met dat bebloede mes slinken de kansen op punten.
BrabbelskeAardig deuntje. Niet slecht maar ook geen grote uitschieter. Beetje loungemuziek. Zou wel kriegel worden als mijn partner mij in alles na doet…
PinkkipukuDe clip van “Call on me” van Eric Prydz kon ik nog om lachen. Om dit totaal niet. Notting, rièn de knotse, niente, njet, zero, nul, nuller, nulst. Thema en liedje zijn wel erg goed op elkaar afgestemd, dat dan weer wel. En daarom niet de laatste in mijn ranking.
Lagoon Island Group
Mwoah. Aardig gedaan maar nummer blijft niet hangen. Ik zat te wachten op een clown met een rode ballon maar die kwam niet…
MasliiO nee, hij zit er toch in… dat zenuwachtige bubbling-deuntje… krijg ik acuut pukkels van.
Voor het eerst trouwens dat ik hoor van een zonnig eiland aan de zee
Corcaputië
Heb nog geen goede connectie met het nummer. Nummer is muzikaal in orde, maar vind het een beetje te flauw eigenlijk. Heb helaas al betere nummers gehoord deze editie.
Ontspanje
Rinus! Romana! Waar is jullie scooter? Nummer zorgt inderdaad voor ontspanning… maar dan in mijn kringspier…
eThandaniGospel! Die had ik niet zien aankomen… leuk uitgevoerd, maar niet helemaal mijn ding.
Ni Ojo Iwaju
Mwoah. Lang intro van clip, nummer begint mooi… tot ze begint te zingen. Ik vind die schelle stem helemaal niks… past totaal niet bij de zangeres! Nummer komt ook niet echt aan bij mij… niet slecht maar ook niet geweldig. Grauwe middenmoot.
ארץ השירים
Gedurfde keuze! Net zo gedurfd als mijn eigen Roemeense inzending eerder dit jaar. Dat ging bij mij mis… en hier ook vrees ik. Het doet mij niet veel...