Poule B
Vraag 1: Wat is jouw hoogtepunt van 2021? Baan! Samenwonen is ook leuk hoor, maar alles vloeit voort uit een baan vinden.
Best confronterend, maar ik had eigenlijk geen echt hoogtepunt
Dat ik te horen heb gekregen dat ik vanaf 2022 een eigen appartement heb
Dat we ondanks corona toch hebben kunnen genieten van een heerlijke vakantie in Italië. Mooi weer, lekker eten en ook echt veel leuke dingen gedaan!
De schaarse, maar oh zo gezellige meetings waaronder natuurlijk de spelletjesweek
De vakantie in Spanje
Een gebrek aan grote hoogtepunten, maar de toevoeging van nieuw leven aan ons gezin is wel fijn
Een molweekendje met vrienden
Flink gegroeid in m'n werk
Nieuwe vriendschappen en een goed betaalde baan
Slagen voor eindexamen en beginnen met studeren
Songfestival bijwonen
Zoals bijna altijd; weekendjes weg, vakantie(s), fijne avonden met vrienden
Vraag 2: Als je jezelf een doel zou mogen stellen voor 2022, wat zou dat zijn? 5 kg afvallen
Ambitieus zijn maar wel met de nodige rust
Een voordelig eigen huisje/appartementje vinden in een leuke woonplaats
Goed ritme opbouwen en gemotiveerder met opdrachten aan de slag gaan
Het is cliché maar: ik wil vermageren
Ik zou toch weer wel wat meer willen gaan sporten, want dat is de afgelopen jaren door corona toch minder geworden
Mijn doel voor 2022 is het minder druk maken over mijn werk en volop gaan genieten van mijn eigen plekje
Mijn rijbewijs halen
Minder twijfelen
RN-gerelateerd: Een goed groot spel neerzetten, waar mede RN-ers fanatiek aan meedoen en van genieten
Uitstelgedrag vermijden en me beter voorbereiden op examens
Wat meer tevreden zijn met wie ik ben
Zorgen dat mijn Netflix to-watchlist eind 2022 korter is dan begin 2022
Vraag 3: Wat is jouw forummoment van 2021? Aanwezig zijn bij de spelletjesweek en een aantal RN-ers in het echt ontmoeten
Antwoordtoelichtingen schrijven en lezen op de vorige MFQ?...
Dat is een eitje: Pointless
De spelletjesweek in Lage Vuursche
Het meedoen aan het marktkramen spel
Het moment waar ik de joker in het spel werd
Het organiseren van het medaillespel tijdens de Olympische Spelen
Het winnen van de forumquiz, winnen van Zap 3, de mol zijn bij widmonline 2021, een succesvolle widm podcast uitvoeren, Survivor en Widmonline Allstars organiseren, en nog veel meer, oftewel, één groot hoogtepunt dit jaar!
Jeopardy
Meedoen aan Mol Online All Stars!
Meedoen aan Survivor
Mijn eerste ontmoeting met medeforummers
MrChipie die dacht dat ie Rupaul's Drag Race ging winnen, maar eigenlijk laatste was. Sorry Chipie, maar the drama was wel om te smullen!
Vraag 4: Als jij een Weerwolven versie zou moeten hosten, in welke vorm zou jij dat dan gieten? De Mol, waarbij rollen aan kandidaten gekoppeld worden
De Netflix-serie Dark. Die serie heeft geweldige personages en misschien kan ik iets doen met tijdreizen naar andere dagen in het spel?
Een landeneditie. Wie weet ga ik dat ooit nog wel eens uitwerken.
Een speciale Realitynet editie
Een sprookjeseditie
Elke speler is een weerwolf, zombie, vampier, hitler of kameleon. Hoe je wint is onduidelijk, want uiteindelijk bleek de spelleider vanaf het begin de enige die ooit de bad guy had kunnen zijn. Misschien wint degene die de beste woordgrap maakt. Misschien worden de spelregels geïmproviseerd.
Game of Thrones
Ik heb werkelijk geen idee hoe ik op deze vraag moet antwoorden
Ik zou de Legacy versie doen, waarbij spelers winsten/voordelen van het ene naar het andere potje kunnen overdragen (anders ligt dat spel hier toch maar stof te vergaren)
In een anoniem thema waar niks zeker is
Marvel Cinematic Universe, maar dat is al geweest. Misschien Squid Game dan.
Sitcoms
Songfestivalthema
Vraag 5: Welk land, waar ze nog nooit geweest zijn, zou uitermate geschikt zijn voor een nieuwe 'Wie is de Mol' serie en waarom?Dit veronderstelt dat ik weet waar ze zijn geweest. Misschien moeten ze gewoon in Nederland blijven, zodat ze kunnen ontkennen dat het om WidM-opnames gaat, omdat die nooit in Nederland zouden worden gehouden.
Ecuador. Dat land heeft het Amazoneregenwoud, mooie tropische stranden, prachtige en historische steden, een spectaculair Andeslandschap, ruïnes van oude beschavingen, vulkanen en bergen. Bovendien heeft het ook nog eens de Galapagoseilanden. Je vindt hier dus ongeveer het hele Zuid-Amerikaanse continent in één land en het is nog niet eens zo bekend waardoor je kijkers enorm zou kunnen verrassen.
Egypte, alhoewel daar binnenkort al een widmserie plaats zal vinden
Gabon. Ze mogen wat mij betreft weer eens naar een Afrikaans land!
India, door de rijke cultuur en diversiteit in locatie
Mongolië, toch vrij onbekend, maar heeft een rijke historie en ruige natuur
Noorwegen (of eender ander Scandinavisch land behalve IJsland). Moderne steden voor moderene steden opdrachten, ruige natuur voor ruige natuur opdrachten
Oostenrijk, omdat het landschap zo mooi is en er mooie steden zijn om opdrachten in te doen
Peru, je hebt er letterlijk alles. Wilde natuur, grote steden, verschillende ecosystemen. Hier kan de mol zijn/haar lol op!
Roemenië, land van uitersten met een totaal andere cultuur, maar lekker dichtbij. Zo kunnen de makers meer investeren in de opdrachten en misschien eens iets thematisch proberen te maken
Suriname. Mooie natuur, vaak lekker weer en handig qua taal om mensen bij opdrachten te betrekken
Toch Nieuw-Zeeland, ook al is de reis redelijk insane. Maar zo'n prachtige afwisselende natuur, mooie cultuur en vriendelijke bevolking, dat is het wel waard.
Zweden: spectaculaire natuur, mooie taal, prachtige steden én ABBA
Vraag 6: Wat is jouw sportmoment van het jaar? Botic van de Zandschulp die vanuit het niets de kwartfinale op de US Open haalt
Dat ik nog steeds wekelijks ga sporten vind ik een hele prestatie
De rode duivels op het EK
Het laatste rondje in Abu Dhabi
Ooooh... honey
Overwinning Max Verstappen in de GP van Nederland
Simon Kjær die optreedt als een echte aanvoerder
Sport mag niet, daar krijg je carona van!
Terug naar het voetbalstadion gaan en meteen een spectaculaire wedstrijd meemaken
Verstappen, ondanks dat ik het eigenlijk niet heb gezien.
Wandelen op de Franse kliffen