De strijd om wie de grootste stalker is gaat weer beginnen!
Volgt D*N zichzelf op? Kan SpacyColours wellicht doorstoten naar de 1e plaats? Of krijgen we misschien een andere winnaar?
We gaan het zien in de 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 12!
Hall of Fame
2016:
1. Starlight
2. Nieky
3. Mollenvanger-MV
2017:
1. Starlight
2. Nieky
3. Fabiann
2018:
1. Starlight
2. Nieky
3. FrankLapidus
2019:
1. Starlight
2. D*N
3. Nieky
2020:
1. D*N
2. Starlight
3. SpacyColours
Ervan uitgaande dat het aantal deelnemers ongeveer uitkomt op het aantal van vorig jaar, werken we weer met halve finales.
Hieronder staan dus 12 vragen, die betrekking hebben op jou. Beantwoord deze vragen naar waarheid en lever je antwoorden bij mij per PM in. Ik zal ook een lijstje inleveren.
Als de lijstjes binnen zijn, post ik de antwoorden door elkaar in 2 groepen, groep A en groep B. Je maakt de quiz voor de groep waarin jij zit (zodat je in principe sowieso al 12 punten hebt). Na de eerste deadline, maak ik de tussenbalans op en gaan de 5 best scorende forummers uit elke groep door naar de finale. Die moeten dan ook de andere helft van de quiz maken.
Ook dit jaar geldt, voor een lijstje zonder dubbele antwoorden (ofwel elk uniek antwoord moet zijn gebruikt) zijn er 5 bonuspunten te behalen.
De finalisten kunnen dus, als ze het goed doen, 2x5 bonuspunten verdienen!
Daarnaast kan je ook nog ééns per vraag 5 bonuspunten verdienen, als je de vraag volledig goed hebt. Genoeg bonuspunten te verdienen dus!
Je kan niet na de deadline nog verder puzzelen, én, nog belangrijker: ingeleverd = ingeleverd. Je krijgt geen herkansing meer, als je ergens een dubbel antwoord in de quiz hebt laten zitten.
DIT ZIJN DE VRAGEN VAN 2021!
(Dank aan iedereen die vragen heeft ingestuurd!
En ja, er zitten een paar oude bekenden tussen ... )
ALGEMEEN
1. Wat is jouw hoogtepunt van 2021?
2. Als je jezelf een doel zou mogen stellen voor 2022, wat zou dat zijn?
FORUM
3. Wat is jouw forummoment van 2021?
4. Als jij een Weerwolven versie zou moeten hosten, in welke vorm zou jij dat dan gieten?
REALITY, SPORT & ENTERTAINMENT
5. Welk land, waar ze nog nooit geweest zijn, zou uitermate geschikt zijn voor een nieuwe 'Wie is de Mol' serie en waarom? *
6. Wat is jouw sportmoment van het jaar?
7. Wat is jouw grappigste TV moment van het jaar?
8. Als wat voor karakter zou jij willen meedoen aan The Masked Singer en waarom? **
9. Wat is jouw favoriete Eurovisie Songfestival nummer aller tijden? ***
OVERIG
10. Wat is jouw ontdekking van het jaar?
11. Van wie of wat hing er vroeger een poster boven je bed? ****
12. Wat is jouw favoriete aankoop van 2021? ****
13. Ben je van plan ook mee te doen met de quiz?
* Motivatie verplicht
** Motivatie verplicht, als je er geen hebt, vul je in 'Geen'
*** Youtube linkje bijvoegen, als je er geen hebt, vul je in 'Geen'
**** Geen motivatie
Zoals jullie zien, zit er dus een 13e vraag bij, maar die gebruik ik alleen om de halve finales zo evenwichtig mogelijk in te delen. Stel, er komen 30 lijstjes binnen, maar er doen maar 15 mensen mee met de quiz en die deel ik allemaal in in groep 1, dat zou niet handig zijn. Als je bij vraag 13 JA invult, ga ik er vanuit dat je ook echt meedoet.
Alleen mensen die ook echt meedoen met het maken van de quiz, kunnen punten verdienen voor de RN Ranking.
DEADLINES
Vorig jaar was er wat gedoe om de deadline, met name voor de finale ronde. Ik heb een nu zo'n evenwichtig schema proberen te maken; de kerstvakantie is netjes verdeeld, dus IMO zou het goed verdeeld moeten zijn.
Voor het inleveren van de lijstjes lijkt 3 weken veel, maar WIDMO en Survivor zijn nu nog bezig, dus ik wil daar zo weinig mogelijk overlap in hebben.
Mocht iemand nog op of aanmerkingen over de deadlines hebben, laat dat dan voor de deadline van de lijstjes weten, dan kunnen we er nog wat aan veranderen (indien nodig). Daarna wordt er niks meer aan de deadlines veranderd!
Start inleveren lijstjes: NU
Deadline inleveren lijstjes: zaterdag 18 december, 21.00 uur
Start 1e ronde quiz: zondag 19 december, ca 21.00 uur
Deadline 1e ronde quiz: zondag 2 januari, 21.00 uur
Start finale ronde: uiterlijk maandag 3 januari 22.00 uur (kan eerder afhankelijk v/d hoeveelheid deelnemers)
Deadline finale ronde: maandag 17 januari 21.00 uur
Uitslag: daarop aansluitend
Lijstjes inleveren gaat via PM, de rest gaat via de email (d_itsme@hotmail.com)
De klok in mijn email account is leading!
TE LAAT = TE LAAT[ edit 3 januari: VANAF NU OOK BIJ OVERMACHT - niks is uitgezonderd ]
Indien er iets niet duidelijk is, laat het me weten!
Heel veel plezier en succes allemaal