Nogmaals sorry Aan Timmie
Ik heb expres even gewacht met op alle commotie te reageren totdat het spel klaar was. Als eerst excuses aanvaard
Ik moet zeggen dat ik jouw reactie (zeker naderhand) kan begrijpen. Ik speelde wellicht niet de meest fair game om Brtdm (en uiteindelijk blijkbaar jouw ipv Michael) eruit te spelen. Maar in mijn ogen was het de enige echte manier om alsnog het koppeltje weg te spelen (wat op wonderlijke manier gelukt is). Als ik dan dit topic en Discord teruglees vind ik de woorden die je gebruikt jammer/spijtig, maar ik kan ook begrijpen waarom je zo reageert. Hopelijk begrijp je wat mijn beweegredenen waren en dat het uiteraard niet persoonlijk was.
Dat gezegd hebben: Ik heb gewonnen
Na de lynch van Swifty had ik om eerlijk te zijn dit niet zien aankomen. Brtdm en (wat later bleek Chipie) speelde een zeer goed spel en had daarmee terecht mogen winnen. Om toch dit verraad tegen mijn medewolven en mijzelf te kunnen wraken wilde ik in ieder geval het koppeltje eruit krijgen (wat tot mijn grote verbazing gelukt is)
MC, bedankt voor het organiseren. Medewolven bedankt voor het meespelen en uiteraard ook de rest dank voor het meespelen aan dit, voor mij in ieder geval, meest rare potje weerwolven ooit.