Omdat je het zelf heb toegeven in het wolvenpm.
Ik zal maar direct open kaart spelen omdat ik sowieso niet kan winnen en dan liever heb dat mijn medewolf de verrader niet wint.
Bij de rolverdeling heb ik de rol van welp gekregen. Daarbij kreeg ik ook de namen van vier wolven van het begin te horen: Brtdm, Convans, monkeysuncle en Swifty. Na dag drie was ik nog niet dood en ben ik onderdeel geworden van de wolven. Ik mocht toen nog niet iets zeggen. De volgende dag werd Convans direct aangevallen door Brtdm. Toen ik in de nacht daarover begon, kwam Swifty met het openlijke vermoeden dat Brtdm een goed/slecht koppeltje is, mede omdat naast het aanvallen van zijn medewolven hij, aldus Swifty in elke lunchronde Michael het hand boven het hoofd viel. Toen wij Brtdm hiermee confronteerde in de wolvenpm. Na eerst wat tegenstrippelen (en het plaatsen van een GIFje van Samantha Steenwijk in de verraders als verrader) gaf hij toe een koppeltje te zijn. De lunch van vanavond is niet doorgegaan doordat Brtdm en ik er niet unaniem uitkwamen wie we zouden Luchen. In de nacht hiervoor is na overleg met MC door MC besloten dat er bij een gelijkspel qua stemmen er niet geluncht wordt (onder het mom van de prooi loopt weg omdat de wolven het niet eens konden worden. Michael zal wel zeggen dat hij een verbanddoos had, maar die heeft hij niet gebruikt.
Hopelijk beseffen jullie dat wat ik hierboven zeg niet uit mijn duim gezogen is. Ik wilde gisteravond al doorgeven dat ik zou proberen de lunch tegen te houden. Maar dacht mocht niet meer.
Daarnaast: als jullie mij lynchen, dan luncht Brtdm in de nacht Chipie of LM en dan zijn twee stemmen voldoende om de ander te lynchen op de volgende dag.
En als je me niet gelooft, test het dan uit. Lunch een van die twee? Zijn het geen koppel en lunch ik iemand in de nacht, dan zijn jullie nog met zijn tweeen tegen mij in mijn eentje en dan winnen jullie alsnog. Ik kan niet meer winnen, dus dan pak ik liever die verrader van een Brtdm aan
Lees de vorige dagen terug en kom tot de goede conclusie. Maar eerst Hup Holland