Even een koppels overzicht:
Brtdm:
- Is waarschijnlijk geen koppel met Tim, want wil Tim eruit hebben.
- Is waarschijnlijk geen koppel met Michael, want Michael stemt op hem.
- Heeft als burgemeester op Mrchipie gestemd. Dat is dus een potentieel koppel.
- Rollen: logisch als wolf + onderdeel van koppeltje, aangezien Swifty en Tim (als wrakende wolven die zich verraden voelen) op Brtdm hebben gestemd in de vorige ronde.
Michael:
- Stemt op Brtdm, dus geen koppel met hem.
- Vanuit de hypothese dat Brtdm in het koppel zit, zit Michael daar dus niet in.
- Potentiële rollen: psycho, burger.
TimvDons:
- Is geen koppeltje met Brtdm/Mrchipie, want die jagen (= stemmen) deze ronde op hem.
- Kan een koppeltje zijn met Michael. Maar dit sluit niet aan bij de hypothese dat Brtdm in het koppeltje zit.
- Rol: welp
Mrchipie:
- Geen koppeltje met Tim, want daar stemt hij op.
- Meest logische koppel is met Brtdm. Hebben nooit elkaar weggestemd, wel samen op Mrchipie als burgemeester gestemd in ronde 1.
- Potentiële rollen: psycho, burger.
Nu ik er over nadenk is een koppel Brtdm-Mrchipie best logisch, aangezien Mrchipie steeds precies weet wie de wolven zijn. Die info krijgt hij natuurlijk van zijn lover.
Ik hoop dat ik het mis heb Mrchipie en dat je een niet gekoppelde goodie bent. Maar ik denk zeker te weten dat Brtdm een wolf is én onderdeel van het koppel, dus ik wijzig mijn stem naar Brtdm. En dan hoop ik dat we daarmee meteen ook de psycho eruit spelen, dan hoeven we alleen nog maar de welp te killen.