Giorgio kijkt ook nog even naar aflevering 1. Achteraf blijkt zijn stress onnodig geweest te zijn, hij maakte test 1 als beste
Biecht Test en Executie 1 – Giorgio
Ik open de informatie uit de gedeelde lijstjes en pak mijn kladpapiertje met een aantal lijstjes. Het leek me genoeg om aan de test te beginnen, maar dat viel zwaar tegen. Eigenlijk op het moment dat ik de test opende, kreeg ik een vlaag van spanning en stress. Daardoor ben ik als een malle de test gaan maken, vergeten om goed te spreiden, eigenlijk ging alles mis. In de stress moet ik ook nog snel een naam bedenken voor een hond, blafaard is snel geboren... Gelukkig was ik snel en heb ik 2 jokers ingezet, dit moet me gered hebben...
Tijd voor de executie. Ik dacht toen ik aan het spel begon, ach wel leuk allemaal, maar als ik er snel uit lig dan is het niet zo erg. Maar ik had het zo naar mijn zin in het spel, dat ik er echt nog niet uit wil. Ondanks de twee jokertjes maak ik me toch wel een beetje zorgen. Maar nog voordat ik twee keer met mijn ogen kan knipperen is er al een rood scherm. De leukste, de liefste, is niet meer in het spel Balen! Ik had net de dagen er voor een aantal leuke gesprekken met Arno gehad en vond het een enorme toevoeging aan het spel. Jammer Kunnen we hem niet ruilen tegen die hond?
KingL lijkt eigenlijk niet zo blij met Kliko.. je kunt hem in ieder geval inhuren als je een woordgrap nodig hebt
Dacht ff rust te hebben... nee moet ik 3x per dag met een hond gaan lopen
Wel blij beest hoor, hij besprong me gelijk... hij maakte een uitgelaten indruk
KingL raakt een beetje verdwaald bij de Urban Levels opdracht...
Die doolhoven he... dat die eerste binnen is was toeval. Hoewel...
Dat stuk van Giorgio... hij zal als wiskundeleraar toch wel weten dat de kans kleiner dan 1% is dat hij er zoveel achter elkaar goed had? Of... had hij voorkennis en wilde hij in een goed blaadje komen?
En bij die tweede... Heb ik dit seizoen te maken met 10 Mollen? We hebben nog maar weinig tijd en er zijn nog 10 levens over... hoe dan??
En bij de radio opdracht zit hij net in de verkeerde groep
Baal van die introquiz joh! Jammer dat ik niet in dat team zit...
Effe serieus. FrankLapidus... dat eerste intro... dat je die niet weet als jonkie snap ik, je moest nog aangemaakt worden toen dat een hit was... (Overkill van Men At Work).
Maar dat je dat betitelt als dat duet van Marco en Treintje? Vind het heel bijzonder dat je daar op kwam voor dat nummer... en de rest heeft het niet in de gaten?? Nee Frank... ik heb je in de gaten...
Frank begint ondertussen een bepaalde vorm van tunnelvisie te ontwikkelen, maarde finale zal alleen zijn hoofdverdachte halen...
Oh my god
Convans is de mol
I did it again, gewoon weer een bondje met de mol vanaf aflevering 1 maar dit keer heb ik 'm door. Wauw
Zin in de finale!
Belg ziet hints die er niet zijn. Er zaten tekstuele hints in, maar deze...? Het zet hem per ongeluk wel op het spoor van de mol...
"Als het bonuswoord door de podcastmaker in de podcast gestopt is en jullie weten*dat te raden, krijgt elk teamlid 2 jokermunten en wordt het geld dat jullie met de andere woorden hebben verdiend, verdubbeld"
Een sterretje in plaats van een spatie, dat is wel een hele vreemde typfout. En dan nog toevallig tussen de
letter D en de letter N. D*N stond al bovenaan mijn verdachtenlijst, maar met deze hint duwt hij KingLennart weer van de troon. Of is dat sterretje het symbool van de verborgen jokermunt?