Ik vind tijdwinst, een joker en een jokermunt opzich wel logische voorwerpen om hierin te stoppen. Belg met niets vind ik dan nog redelijk verdacht.
Ik vind het ook niet eerlijk, maar het is wel de waarheid
Ja tijdswinst. Maar tijdswinst wordt plots geen tijd.
Ik dacht dat tijdswinst ervoor zorgde dat er X minuten van je testtijd afgaan, maar zo werkt het blijkbaar niet. Uit de spelregels: "In het spel kun je ook tijdsvoordelen tegenkomen. Deze zetten je testtijd op het aantal minuten dat eraan verbonden is." Dan vind ik een testtijd van 0:00 logisch, want een testtijd van bijvoorbeeld 3 minuten: is dat goed of slecht?
Ook de manier waarop Jacco zijn voordeel heeft verwoord, voelt voor mij aan als een zin van MollenvangR:
Mijn tijd bij de aankomende test is 0:00
Dus het verhaal van Jacco kan kloppen.
De reden dat ik de voorkennis niet deel is omdat het een individueel voordeel is. Vandaar dat het mij ook vrolijk maakt
Vreemd, want in de spelregels staat het volgende: "Uiteraard zijn er tijdens het spel ook diverse troeven te verdienen die je kunnen helpen om verder te geraken in het spel. De troeven zijn te verdienen tot en met de aflevering waarin 5 kandidaten zitten. Vanaf het moment dat jullie met 4 zijn, is er voor de eerlijkheid niks meer te verdienen."
Hier klopt iets niet... Bovendien de omschrijving "de inhoud van dit kistje maakt je vrolijk" wijst eerder op een joker. Een joker/grappenmaker/nar maakt je namelijk vrolijk.
Dat zou betekenen dat Larikoek liegt. Ik vermoed dat Dennis zo lief is om Larikoek de vrijstelling te gunnen, omdat hij vreest dat de vrijstelling anders misschien naar Convans of mij zou kunnen gaan.
Wat denken jullie?