Geachte meneer voorzitter,
Hierbij wil ik in het kader van de Wet Openbaar Bestuur mijn memo aan u publiceren.
Mijn aanname is dat ik deze reactie wel mag publiceren mocht ik dag 3 nog in functie zijn.
Ik wil natuurlijk stemmen op mensen die het onzalige plan hebben gehad om 21 voor 20 te prioriteren.
Het is heel simpel lijkt me => het kan dat het burgemeesterschap bij een (al dan niet bekende) wolf komt. Dan wil je 20 niet meer doen, want dan kan die wolf de stemming blokkeren als het om een medewolf (of haar-/zichzelf) gaat. En anders door laten gaan. Dit kan kostbare tempo-winst zijn voor de wolven.
Als het burgemeesterschap bij een (al dan niet bekende) wolf komt en deze zou voor 21 kiezen, dan kunnen we altijd als burgers deze stemming de goede kant op laten gaan, ongeacht wat de wolf doet.
Ik snap best dat we nu geen collectieve stemming krijgen met alle wolven op 1 burger, dat zou veel te opvallend zijn. Maar niet praten is alleen maar extra verlies, want dan kunnen wolven zich ook niet verspreken of kunnen we ze het vuur na aan de schenen leggen. Al met al een onzalig plan.
Hoofdverdachte is daarom ook Brtdm, de burgemeester die uiteindelijk 21 erdoor drukt.
Even op een rijtje:
Vermoljoen, MitchK, D*N, Ycaris en Convans houden zich op de vlakte.
Ricardo en Molfreak Arno geven de voorkeur aan 19. Lijkt me niet verdacht, alleen hoog spel.
Sanmol, Swifty, Wouterv, Fabiann, Kaaasje, FrankLapidus, Michael90, LuchtManiak (na rijp beraad) en ikzelf geven de voorkeur aan 20
Mrchipie, Daisy, Chardo, Hillo, Nieky, putyourHansup, Brent en dus Brtdm gaan voor 21. Ik zoek mijn populisten dus onder dat laatste groepje.
Van die spelers lijkt me hillo een van de gevaarlijkere spelers, dus die krijgt mijn stem.
Groet,
M.N.K.S. Uncle
Ik ben over enkele leden van de Staten-Generaal wat milder gestemd, met name dhr Tdm/Dm die mij in functie heeft gehouden.
De driedubbele stem op LuchtManiak en op mij lijkt me een 2-1tje. Ik denk dat er twee populisten op mij hebben gestemd en twee op LuchtManiak. Ik kan dat natuurlijk niet bewijzen maar het is een aanknopingspunt.
Ik ga de beraadslagingen volgen. De exit van Jesse Klaver kan ik alleen maar toejuichen, deze draaikont had zich zomaar bij de populisten kunnen aansluiten.
Hoogachtend,
M.N.K.S. Uncle