Beste campagnevoerders,
Jullie gaan de plaatselijke bevolking (gespeeld door forumleden/kijkers) overtuigen waarom JaccoS een goede penningmeester zou zijn. Jullie krijgen elk een eigen verkiezingstopic, waarin jullie campagne activiteiten mogen organiseren voor de mensen die op jullie gaan stemmen.
Er zijn 5 regels1. Alle activiteiten die je organiseert in je verkiezingstopic moeten rond het thema geld draaien. Verder mag en kan alles (als het maar binnen de wet valt
)
2. Verzin een slogan en naam voor je campagneteam (tip: een verwijzing naar geld zou natuurlijk top zijn)
3. Ik wil van alle drie de teams in het topic een lijst met campagnepunten/argumenten hebben wat jou tot een goede penningmeester van deze groep maakt
4. Houd je netjes aan alle forumregels (indien er iets niet door de beugel kan, zullen de modjes vast ingrijpen
)
5. Heb vooral heel, heel, heel veel plezier!
Brainstormen mag in een pm groep/via Discord/appgroepen, als SpacyColours en ik ook maar mee kunnen genieten. Wees zo creatief als je kunt, zolang het maar met geld(zaken) te maken heeft. Haal alles uit de kast om het publiek te overtuigen op jou en jouw team te stemmen, want er staat veel op het spel.
Naast dat penningmeester een belangrijke rol is binnen de groep, ontvangt de penningmeester met de meeste stemmen 5 jokermunten, die hij of zij naar keuze mag verdelen onder zijn team. Houd je ze alle 5 voor jezelf? Dan heb je een joker, maar of je je daar als net gekozen penningmeester populair mee maakt? En er is nog iets: het winnende campagneteam verdient 1.000 euro voor de pot. Als de mol echter in dat team zit, gaat er aan het einde van de serie 1.000 euro UIT de pot. De uitslag daarvan zien we bij de ontknoping.
Voor de kijkers: stel gerust al je vragen aan de campagneteamleden, laat je goed informeren om te bepalen op wie je stemt. Het stemformulier zal via Discord/pm groep gedeeld worden.
Als je niet in één van beiden zit, stuur mij en Spacy dan een pm, dan sturen we je de link naar het stemformulier door!@Team JaccoS jullie mogen beginnen. Veel plezier