Goedemorgen allemaal,
het is 2 januari en op deze vrolijke dag ben ik blij dat ik mee kan delen dat jullie je NU in kunnen schrijven voor een nieuwe serie CMC. Lees voordat je jezelf inschrijft eerst de
Algemene Informatie, we raden ook aan om een blik te werpen op de vorige serie, die
hier te vinden is. Voor deze nieuwe serie zoeken we 20 kandidaten, zowel nieuwe gezichten als oude bekenden. Het spel zal hetzelfde blijven als vorig jaar, met hier en daar wat kleine details veranderd, zodat de CMC nóg beter wordt! Jullie kunnen je inschrijven tot en met
19 januari. Je schrijft je in door een korte beschrijving van jezelf naar Daisy te PM-en, waarin je kort beschrijft hoe je bent en waarom we juist jou als kandidaat moeten kiezen.
SpeluitlegDe bedoeling is dat de crew elke week een aflevering post, overeenstemmend met een molaflevering. Dat zal een keer in de week zijn, na de aflevering maken jullie een lijstje met wie je het meest verdenkt als mol, tot wie je het minst verdenkt als mol. Jullie hebben een week lang de tijd om de crew een prive-bericht te sturen met jullie Mollijstje. Als je een lijstje inlevert krijg je dus altijd 1 punt, lever je geen lijstje in dan zit je op 0 punt en is de kans groot dat je eruit vliegt. Na afloop van het hele gebeuren zal ik alle lijstjes van iedereen hier neer zetten per aflevering, zodat jullie kunnen zien dat ik niet vals heb gespeeld. Voor jullie is het ook erg makkelijk. Je hoeft alleen maar de aflevering door te lezen en daarna mij een lijstje op te sturen met meest verdacht naar minst verdacht.
EDIT: speluitleg erbij gezet