Naar welk spel (Zap of WIDMO) kijkt hij met het beste gevoel terug en waarom?
Oeh lastige vraag! Beide spellen vond ik erg leuk om aan mee te doen. Zap was voor mijn gevoel intenser. Daar moest je echt élke opdracht je volle max geven om te overleven. En met tegenstanders zoals M.O.N. Kiesuncle, D.E. Witte, D.E. Esy en S.U. Sdus was dat erg pittig. Oh ja en jij ook nog natuurlijk
Anyway, WIDMO was iets chiller mede dankzij mijn strategie om af en toe de kat uit de boom te kijken. Dan is het juist goed om niet meteen alles op 100% te doen, want dan ben je te fanatiek en niet meer geloofwaardig als Mol. Beide spellen waren natuurlijk een disaster aangezien ik beide keren van Dennis verloren heb, en dan ook nog eens in the Big Puzzle. Dus laten ze zeggen dat ik van beide enorm heb genoten, en dat ik bij beide nog nét ietsje verder had willen komen.
Ik vond je een leuke speler LM. Lekker scherp, niet bang om voor wat reuring. Ik ben benieuwd wie je jokermuntwn heeft gekregen en waarom?
Thanks! Mijn jokermunten heb ik gegeven aan...
Jacco
Once a bondje always a bondje.
Onze patron Claudia heeft ons een vraag gestuurd voor jou, LuchtManiak. Ze is op haar privacy gesteld, dus ze wilde 'm liever niet zelf posten.
Ahh wat een leuk bericht om te horen Claudia! Allereerst heel spijtig om te horen dat het niets is geworden tussen Giorgio en jou. I was rooting for the two of you
Helaas kan ik niet op je aanbod ingaan, aangezien ik morgen voor mijn werk naar Yemen verhuis. Maar ik zou het leuk vinden om daar post van je te ontvangen. Mijn adres aldaar is 15 Yemen Road, Yemen.
Overigens wil ik je aandacht vestigen op een andere afvaller, dhr. K.I. Nglennart. Het schijnt dat zijn vriendin hem wel eens afgeleid heeft tijdens het maken van een test. En dat dat precies de test was dat hij afviel. Dus misschien valt daar iets te stoken?
Ten slotte beantwoord ik uiteraard graag jouw vraag over wat mijn vriendin van Wie is de Mol, RN, realityseries en de presentatoren van WIDMO vindt, en waarom ze wil dat ik minder op RN zit. Ik kan je verzekeren dat het niet aan de eerste drie ligt. Mijn vriendin kijkt namelijk altijd samen met mij Wie is de Mol, en ook andere series zoals de Verraders volgen wij samen trouw.
Het punt is dat mijn vriendin een historie heeft met MollenvangR. Enkele maanden geleden (voordat wij een relatie hadden), ging zij namelijk op een date. Toen zij op het terras aankwam waar ze had afgesproken met degene die ze online ontmoet had - ene M.O. LlenvangR - bleek dat er twee kerels op het terras zaten. Art Rooijakkers was er ook bij! Het schijnt dat die twee stiekem een relatie hebben gehad vanaf 6 maart 2010. Om die reden is M.O. LlenvangR zich (via RealityNet) gaan verdiepen in Wie is de Mol. Hij wilde namelijk meer van Wie is de Mol weten, zodat hij Arts hart kon vangen.
Terug naar enkele maanden geleden. Het bleek dat Art en M.O. LlenvangR het lastig hadden. Sinds Arts carričre downhill gaat ging het ook tussen hen steeds minder goed. Daarom zochten ze samen een derde persoon om in hun relatie te betrekken. Uit verbazing heeft zij toch maar aan het tafeltje plaatsgenomen, maar de Koude Oorlog die daar aan tafel woedde was voor haar uiteindelijk reden om vrij snel weer te vertrekken.
Flash forward naar nu: om die reden heeft zij liever niet dat ik nu te veel met types zoals M.O. LlenvangR doorbreng op RN. Zelfs niet nu hij - na hun breakup - de naam Art uit zijn naam verwijderd heeft.
Hopelijk heb ik dit op kunnen helderen