Als het net zo gaat als in mijn droom in Roemenië dan heeft Belg een goede keuze gemaakt mij mee te nemen
Vannacht heb ik gedroomd over de mol online, waar ik ook aanwezig was als bezoeker.
MollenvangR stond voor ons en had vrijstellingen. Hij vroeg of iemand een trucje wist om die te bemachtigen. Dus ik vroeg als eerste, "beste MollenvangR, mag ik alsjeblieft een vrijstelling?". En toen mocht ik naar voren komen en kreeg ik er een.
Vervolgens moesten we ergens een lijstje voor maken en kwam ik op 1 te staan. Ik moest naar MollenvangR komen om het hoekje en daar kreeg ik nog een vrijstelling. (Ze zagen er overigens wat kleiner uit dan de vrijstellingen uit widm). Toen ik terug kwam in de groep keek ik betekenisvol en lachend naar de rest van de groep die daarna ook naar MollenvangR mochten gaan.
Daarna stonden we weer allemaal op een rijtje en vertelde MollenvangR dat er aardig wat vrijstellingen in het spel waren. Misschien tijd voor een zwarte vrijstelling. Weet iemand een manier om die te krijgen? Dus ik vroeg weer vriendelijk, "beste MollenvangR, mag ik een zwarte vrijstelling?" En kreeg hem wederom.
Helaas kon ik de vrijstellingen niet meenemen naar volgende edities van Mol Online maar ik mocht ze wel, naar eigen keuze, weggeven aan kandidaten als ik dat wilde