Auteur Topic: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!  (gelezen 32555 keer)

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO21] Bar - Dat Roe meen je nie!
« Reactie #340 Gepost op: 25-04-2021, 10:59:39 »
Ik wil graag een rustig plekje achterin het vliegtuig aub  ::jaja::
Zolang ik maar een plek aan het raam heb (niet ter hoogte van de vleugels) vind ik het best!
Ich bin ein Bärliner!

Offline mrchipie

• Forumlid
  • Die jongen met de vele bijnamen
« Reactie #341 Gepost op: 25-04-2021, 17:01:24 »
Same! Maar had iemand Brent ergens anders kunnen zetten, hij schopt elke keer tegen mn stoel >:(
chipsverslaafde <3

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #342 Gepost op: 25-04-2021, 17:35:29 »
Wat een geluk dat ik mijn vaders fototoestel heb meegenomen. Wat kan je een mooie foto's maken vanuit een vliegtuig! (weet ik ook uit ervaring...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Kaaasje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #343 Gepost op: 25-04-2021, 20:19:29 »
Als het net zo gaat als in mijn droom in Roemenië dan heeft Belg een goede keuze gemaakt mij mee te nemen :P

Vannacht heb ik gedroomd over de mol online, waar ik ook aanwezig was als bezoeker.

MollenvangR stond voor ons en had vrijstellingen. Hij vroeg of iemand een trucje wist om die te bemachtigen. Dus ik vroeg als eerste, "beste MollenvangR, mag ik alsjeblieft een vrijstelling?". En toen mocht ik naar voren komen en kreeg ik er een.
Vervolgens moesten we ergens een lijstje voor maken en kwam ik op 1 te staan. Ik moest naar MollenvangR komen om het hoekje en daar kreeg ik nog een vrijstelling. (Ze zagen er overigens wat kleiner uit dan de vrijstellingen uit widm). Toen ik terug kwam in de groep keek ik betekenisvol en lachend naar de rest van de groep die daarna ook naar MollenvangR mochten gaan.

Daarna stonden we weer allemaal op een rijtje en vertelde MollenvangR dat er aardig wat vrijstellingen in het spel waren. Misschien tijd voor een zwarte vrijstelling. Weet iemand een manier om die te krijgen? Dus ik vroeg weer vriendelijk, "beste MollenvangR, mag ik een zwarte vrijstelling?" En kreeg hem wederom.  ::rofl::

Helaas kon ik de vrijstellingen niet meenemen naar volgende edities van Mol Online maar ik mocht ze wel, naar eigen keuze, weggeven aan kandidaten als ik dat wilde  ;D

Offline Molduck

• Forumlid
  • keep calm and be happy’s
« Reactie #344 Gepost op: 25-04-2021, 22:22:45 »
Jeeeeej! Ik pak mn koffer alvast! Effe wat puzzelboekjes meenemen om te oefenen! Trouwens Molduck waar blijft met bord spaghetti met een heerlijk drankje

Deze barvrouw voelde zich een paar dagen niet zo lekker.
Hier is een bordje verse spaghetti

deelnemer WIDMO 18 :)

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #345 Gepost op: 26-04-2021, 00:13:32 »
Als het net zo gaat als in mijn droom in Roemenië dan heeft Belg een goede keuze gemaakt mij mee te nemen :P

Vannacht heb ik gedroomd over de mol online, waar ik ook aanwezig was als bezoeker.

MollenvangR stond voor ons en had vrijstellingen. Hij vroeg of iemand een trucje wist om die te bemachtigen. Dus ik vroeg als eerste, "beste MollenvangR, mag ik alsjeblieft een vrijstelling?". En toen mocht ik naar voren komen en kreeg ik er een.
Vervolgens moesten we ergens een lijstje voor maken en kwam ik op 1 te staan. Ik moest naar MollenvangR komen om het hoekje en daar kreeg ik nog een vrijstelling. (Ze zagen er overigens wat kleiner uit dan de vrijstellingen uit widm). Toen ik terug kwam in de groep keek ik betekenisvol en lachend naar de rest van de groep die daarna ook naar MollenvangR mochten gaan.

Daarna stonden we weer allemaal op een rijtje en vertelde MollenvangR dat er aardig wat vrijstellingen in het spel waren. Misschien tijd voor een zwarte vrijstelling. Weet iemand een manier om die te krijgen? Dus ik vroeg weer vriendelijk, "beste MollenvangR, mag ik een zwarte vrijstelling?" En kreeg hem wederom.  ::rofl::

Helaas kon ik de vrijstellingen niet meenemen naar volgende edities van Mol Online maar ik mocht ze wel, naar eigen keuze, weggeven aan kandidaten als ik dat wilde  ;D
Dus zó ben jij in ons WidMO-jaar in de finale gekomen terwijl je op de verkeerde mol zat! ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #346 Gepost op: 26-04-2021, 00:59:52 »

Punt a. dromen over mij is geen droom hoor, of nou ja dat hoort geen droom te zijn eerder een nachtmerrie :P. Ik hoor je bang te maken en te zeggen: maak je klaar voor test en executie

punt b. wij strooien niet zoveel met items als in andere jaren hoor

punt c. als er elke keer zoveel vrijstellingen komen en gaan, dan zijn we in juni 2024 een keer klaar met deze serie

punt d. en ik maar denken dat ik wel eens opdrachten droom

punt e. dit is gewoon hilarisch  ::rofl:: ::rofl::

Offline Larikoek

• Forumlid
  • Straffe tante ~
« Reactie #347 Gepost op: 26-04-2021, 19:45:30 »

Love love love this ::rofl::

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #348 Gepost op: 27-04-2021, 14:14:09 »

Woef, woef... woef.. woef... hondenbrokken graag!

Offline Molduck

• Forumlid
  • keep calm and be happy’s
« Reactie #349 Gepost op: 27-04-2021, 14:33:33 »
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #350 Gepost op: 29-04-2021, 22:49:27 »
Voor de kijkers: de weekopdracht van deze week  (als je zin hebt wat te doen). OF ja van deze week zeg ik, van dit seizoen, want het is er maar 1 ;D

« Laatst bewerkt op: 29-04-2021, 22:51:47 door MollenvangR »

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #351 Gepost op: 29-04-2021, 22:50:12 »
Ah wow dit was easy  ::rofl::

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #352 Gepost op: 29-04-2021, 23:58:20 »
Ik ben weer veilig thuisgekomen. Mag ik een flinke borrel? En doe er ook maar een appeltje bij want die heb ik nog met de productie te schillen. Wat een vreselijke ervaring! Belabberde service in zowel vliegtuig als hotel, uren opgesloten worden en gedwongen zitten stressen op een puzzel van 300 gedraaide stukjes tegen een tegenstander die niet eens komt opdagen ::niet-ok:: Dat is me allemaal niet verteld toen ze me vroegen om gezellig mijn vriendje te komen supporten, die ik overigens alleen door zo'n goedkope plastic bubbel mocht zien en niet eens heb kunnen knuffelen. Gelukkig was Timișoara prachtig en het gezelschap uitstekend ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #353 Gepost op: 30-04-2021, 00:06:31 »
Ik ben weer veilig thuisgekomen. Mag ik een flinke borrel? En doe er ook maar een appeltje bij want die heb ik nog met de productie te schillen.
Hier heb je een muntje van jezelf als aandenken! <3

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #354 Gepost op: 30-04-2021, 00:09:13 »
Ik claim de munt

Alles wat van hem is, is uiteraard ook van mij. Zo werken relaties toch?  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

• Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Time's Person of the Year 2006
« Reactie #355 Gepost op: 30-04-2021, 00:11:27 »
De administratie van alle troeven was ook een hele puzzel; als het goed is heeft iedereen die deze aflevering iets aan troeven heeft verdiend die opgestuurd gekregen! ::bravo::

De testaanvraag zullen we vanaf morgenochtend beschikbaar stellen. :)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

• Forumlid
« Reactie #356 Gepost op: 30-04-2021, 00:16:31 »
De administratie van alle troeven was ook een hele puzzel; als het goed is heeft iedereen die deze aflevering iets aan troeven heeft verdiend die opgestuurd gekregen! ::bravo::

De testaanvraag zullen we vanaf morgenochtend beschikbaar stellen. :)

Krijgen we iets langer de tijd dan zaterdagnamiddag dan?

Offline MollenvangR

• Forumlid
« Reactie #357 Gepost op: 30-04-2021, 00:18:16 »
Krijgen we iets langer de tijd dan zaterdagnamiddag dan?
Zaterdagavond, exacte tijd volgt nog. Maar executie zelf zal ook pas ergens rond 21/22.00 uur zijn op zaterdag. Maar heel veel meer tijd dan 16.00 zal het ook niet zijn. Verwacht iets van 18/19.00.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #358 Gepost op: 30-04-2021, 00:19:37 »
Hier heb je een muntje van jezelf als aandenken! <3

Ahhh, dan is het allemaal weer goed ::bravo::
3 jaar en 20 kilo geleden alweer :\'(

Ik claim de munt

Alles wat van hem is, is uiteraard ook van mij. Zo werken relaties toch?  ;D
Sure, als ik straks de helft van de pot krijg ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #359 Gepost op: 30-04-2021, 17:31:43 »
Voor de kijkers: de weekopdracht van deze week  (als je zin hebt wat te doen). OF ja van deze week zeg ik, van dit seizoen, want het is er maar 1 ;D

Ik denk dat de naam van de mol erin staat :P.