Na mijn uitgebreide analyse moet ik tot de conclusie komen dat Daisy de dader is:
-> Zoals mooi weergegeven in de_witte zijn overzicht passen volgens hem alleen Vermoljoen, Daisy en ik nog echt bij de aanwijzingen. Michael, Ycaris en Susdus durf ik ook wel af te strepen op basis van de aanwijzingen. De_witte was alleen relevant met de verfkwast, maar verder nee lijkt mij niet.
-> Ik weet dat ik het zelf niet ben uiteraard en bij Vermoljoen is artistiek denk ik te ver gezocht. Bij het maatpak zou ik niet "arbeider" aanduiden maar "manager" om naar dat maatpak te verwijzen, dus die lijkt mij af te vallen. De veiligheidsspeld vind ik daarbij redelijk vergezocht in artistiek. Wat is er artistiek aan een speld?
Gedrag van anderen:
-> Daisy haalt losse verdenkingen aan (lijkt slecht)
-> De_witte komt met een goed overzichtelijk lijstje. Denk ook dat de juiste optie er wel tussen zit bij hem. (Goed)
-> Michael90 is volledig afwezig in discussie en geeft 0 informatie (mogelijk slechterik die niet weet wat ie moet doen nadat ie vorige ronde zo door de mand viel als slechterik)
-> Ycaris komt met hele rare redenaties naar o.a. susdus en werpt extra verdenking op de_witte. Opvallend genoeg noemt ze Daisy geen enkele keer als verdachte, die door Susdus, De_witte en Vermoljoen (en uiteraard ik zelf) wel duidelijk genoemd is als duidelijke verdachte gezien een fotofilm duidelijk een artistieke aanwijzing is. Daardoor vermoed ik dat Ycaris de handlanger is en Daisy dus probeert te beschermen.
Grootste vraag is dan, heeft Daisy met een dolk of met een haak een slachtoffer gemaakt?