Oei, dit is wat minder. Bij een dood waarbij je bloedverlies hebt, heb je toch altijd pijn?
Aangezien dit de laatste ronde is, moeten we ons denk ik echt focussen op de wreedheid tussen de wapens die nog overblijven. We moeten het nu denk ik wat minder ruim gaan nemen, dus als ik kijk naar wreedheid, een bijeenkomst en een zakelijk gebouw, dan houd ik deze wapens nog over:
- Blender (Susdus)
- BBQ Vork (Michael90)
- kettingzaag (D*N)
Dus dat zijn dan Susdus, Michael en D*N die overblijven. Dan de bewijsstukken van deze 3 personen in combinatie met de 3 thema’s hierboven:
- Punaise (Susdus)
- Klok (Michael90)
- Servet (D*N)
Mijn theorieën die nu nog overblijven:
1. Susdus besloot tijdens een nieuwjaarsreceptie op het werk of een andere gelijkaardige bijeenkomst in een zakelijk gebouw uit haat het hoofd van de slachtoffer in de blender te steken terwijl ze samen bezig waren aan een milkshake/voorgerecht/hapje/.. . Maar er vloog een vinger of een ander deel van het lichaam tegen een punaise die ergens op de muur hing.
2. Michael90 besloot tijdens de BBQ van een klein personeelsfeestje in de zomer of een andere gelijkaardige bijeenkomst in een zakelijk gebouw uit haat zijn BBQ-vork waarmee hij aan het koken was door de arm of een ander deel van het lichaam te steken. Maar het slachtoffer was helemaal in paniek waardoor die tegen de muur viel en daar de klok aanraakte.
3. D*N besloot tijdens een presentatie van een nieuw model kettingzaag of een andere gelijkaardige bijeenkomst in een zakelijk gebouw (administratiegedeelte van een bouwbedrijf ofzo) uit haat met de kettingzaag die hij was aan het voorstellen zijn baas te vermoorden. Maar er belandde een vinger of een ander deel van het lichaam op een servet bij de broodjes/hapjes/...
Dit zijn voor mij voorlopig 3 zeer waarschijnlijke mogelijkheden gebaseerd op de informatie die we doorkregen van De_witte. Ik ga dit morgen sowieso nog eens bekijken, want het kan zeker zijn dat ik nu wat over het hoofd heb gezien.
Als iemand over je heen rijdt met een auto of bus dan bloed je behoorlijk hoor
Ja, uiteraard, maar het gaat mij meer om het ding dat er ook ongeluk als optie staat. Dus ik zou, als ik De_witte was, daarvoor kiezen i.p.v. voor bloedverlies