Gefeliciteerd! Jullie hebben de grote eer gekregen om een onvruchtbaar gezin een baby te schenken. Om dat te vieren, krijgen jullie alvast 10 punten!
Jullie moeten deze aflevering echter
strikte regels opvolgen! Jullie worden opgevolgd door verschillende Eyes, undercover spionnen die voor Gilead werken en er op hoeden dat er geen rebellie plaats vindt!
Elke inbreuk tegen de volgende regels, zal je een punt kosten als je betrapt wordt door een Eye! Eyes doen dat door mij te pm'en zodat hun identiteit geheim blijft.
Dit zijn de gouden regels die jullie moeten volgen tot het einde van de aflevering. Die is voorzien op 12 februari 20u.
1. Jullie moeten een uniform dragen. Dat doe je door deze avatar in te stellen:
(hij werkt bij mij momenteel niet, dus ik steek hem ook in bijlage van deze post)
2. Jullie moeten élke post die je waar dan ook op RN maakt*, beginnen of eindigen met 1 van deze 3 gezegdes: "Under his eye.", "May the Lord open." of "Blessed be the fruit."
3. Jullie moeten 's nachts stil zijn! Er mag niet gepost worden tussen middernacht en 6u 's morgens.
4. Gedaan met die goddeloze GIFs en memes! Jullie mogen geen afbeeldingen meer posten! Enkel de smilies van RealityNet zelf mogen gebruikt worden.
5. Jullie moeten elkaar en jezelf bij je nieuwe naam noemen. In jullie 2e opdracht worden jullie per drie in huishoudens ingedeeld. Normaal zijn jullie bezit van de Heer des Huizes, maar voor deze aflevering worden jullie elk aan één van de 3 personen van dat huishouden toegewezen. De 3 personen zijn: de Heer en de Dame des huizes en de dienstmeid.
Dit betekent dat deze week jullie namen de volgende zijn:
Speler | Nieuwe naam |
Daisy | Ofaurynn |
D*N | Ofhadewychisdemol |
Vermoljoen | Ofspacycolours |
LuchtManiak | Ofhillo |
Susdus | Ofnieky |
Ycaris | Ofgrasisgroen |
Michael90 | Oflucy |
Monkeysuncle | Ofricardo |
de_witte | Ofmiek1999 |
De naam moet volledig gebruikt worden. Ik wil dus geen OfHIDM, Ofspacy of Ofgig zien, dat getuigt van disrespect tegenover deze fijne mensen!
Jullie hoeven je naam in je profiel niet aan te passen (cuz dan raak ik zelf waarschijnlijk in de war
)
Deze regels gaan in vanaf vrijdag 5 februari 20:00 uur.* Het Wie is De Mol board is vrijgesteld van deze regels! Op deze manier kunnen de actieve leden daar hun werk blijven doen en om de actieve leden niet alleen dat voordeel te geven, laat i kde rest van jullie daar ook vrijuit posten en over WIDM praten mocht er iets leuks/schokkends gebeuren zaterdag.