GROEP 2 - Michael90, Molfreak Arno, de_witte & Susdus
In dit topic spelen enkel Michael90, Molfreak Arno, de_witte & Susdus, in die speelvolgorde, dus Michael90 is eerst aan de beurt.
Je kan 1 van de volgende 2 acties doen:
Kaart trekkenTrek één van de 3 open liggende kaarten óf neem een gedekte kaart van de stapel. Dit doe je door in dit topic te posten wélke van de 3 kaarten je trekt óf dat je een gedekte kaart wil (die stuur ik je vervolgens via pm).
Daarna post je op welke plaats (Dag 1 t/m 8) je die kaart wil zetten.
Je mag er ook voor kiezen om de kaart nergens te zetten en gewoon af te leggen.Als je een kaart op een bepaalde dag wisselt, leg je de oude kaart die daar al stond af op één van de 3 open aflegstapels. Je post of je hem op stapel 1, 2 of 3 legt. Daarmee leg je de kaart dus bovenop de reeds open liggende kaart, waardoor de kaart die daaronder ligt, niet meer gekozen kan worden.
Twee kaarten van plaats wisselenJe mag in plaats van een nieuwe kaart te pakken ook beslissen om 2 kaarten die je al hebt van plaats te wisselen. Om dat te doen, post je in dit topic gewoon "Ik wissel Dag X en Y van plaats."
Als je denkt een correcte route te hebben volgens de spelregels, mag je dat hier posten. Pas als ik het nagekeken en bevestigd heb is het definitief. De ronde wordt dan nog uitgespeeld tot iedereen even veel beurten heeft gehad.
Jullie open aflegstapels zijn:
Je kan dus 1 van die nemen, of een gedekte kaart kiezen.
Michael90, je mag starten!