De Wolven
Op de eerste dag krijgen ze gelijk de opdracht van Nacht 1:
Komen de burgers te weten dat wij allemaal een nummer hebben geclaimd?
Zo niet moeten we even overleggen welke nummers we deden dat de groep het mooist vindt I guess.
Oh ja loten dan gewoon? Dan kunnen ze niks afleiden en ik zie verder niet echt een strategie als je alles steeds weer om kunt blijven draaien.
Maar bij nader inzien maakt het me misschien ook wel een slechte Weerwolvenspeler dat ik dat niet zie, dus ik hoor graag wat jullie denken.
Ik ben trouwens Ellen!
Loten lijkt mij ook het meest ondoorzichtig en dus goed.
Belangrijkste is dat we alle 5 een ander hebben.
Ik was trouwens op zoek naar het nachttopic, om te kunnen overleggen, maar blijkbaar is de pm het nachttopic? En mag dat ook overdag?
Oh, en ik ben Jennifer Lopez; de diefwolf.
Loten is prima
Ik ben de stoorwolf trouwens
Hoi allemaal, hier spreekt de MAL. Mario Armanda Lavandeira, Junior wel te verstaan, ook wel bekend als Perez Hilton. Vroeger "Hollywood's Most Hated" maar tegenwoordig lief en vriendelijk. En dat gaan die mislukte sterren hier wel merken!
Eerst nog geen tactiekbesprekingen denk ik. Gaan we echt voor de "lullige" loting? Die arme D*Niva spelleider hoopte misschien op meer van ons, een trapje op een trapje op een trapje. Denk dat we qua keuze misschien wel kunnen loten, maar dat stemmen vervolgens, daar moeten we het wel over hebben denk ik. Mag dat Diva*N?
Ik luister letterlijk naar iedereen in de playlist, dus mij maakt het niet uit . Rihanna is waarschijnlijk niet slim om te kiezen, want iedereen weet dat ik daar het vaakst naar luister.
Ik kies Beyoncé dan maar.
Op een rijtje:
- Taylor Swift => slet (iemand kan niet stemmen)
- Marina and the Diamonds => Cupido
- Mariah Carey => kan 1 iemand doodmaken (+ JLo)
- Rihanna => jager
- Billie Eilish => looier
- Ariana Grande => overleeft 1 lynch
- Katy Perry => nepjager (iemand kan niet stemmen)
- Lana Del Rey => heks (levensdrankje na 3 nachten)
- Beyoncé => ziener
- Lady Gaga => cultleider
Voor ons zijn het vervelendst: Beyoncé, Ariana en Lana
Kan lastig maar ook nuttig zijn: Rihanna, Mariah, Taylor, Katy
We don't care: Gaga, Billie en Marina
We kunnen ervoor kiezen om iig uit de lijst Beyoncé, Ariana en Lana te pakken, aangezien die wellicht gekozen gaan worden. En dan Rihanna en wellicht Billie. Lana heeft natuurlijk een extra kans als ode aan onze D*N.
We moeten nu wel snel beslissen. Sanmol wil Rihanna, ik wil Lana en denk dat Beyonce Ariana en misschien Billie een goed idee zijn. Zijn jullie daarmee akkoord of willen jullie wat anders?
Oké, ik ben nu al helemaal in de war. Blijkbaar komen de liedjes overeen met de goede diva’s. Maar dat betekent toch niet dat we iemand wegkrijgen door het juiste liedje te kiezen, of zo?
Volgens mij moeten we nu zsm een keuze maken, om te voorkomen dat we dezelfde nummers claimen. Ik heb geen tijd gehad om te luisteren en volgens mij maakt dat ook niet uit. Dus opper diva Perez, zeg jij maar wat het wordt: loting of een soort reverse psychology. Ik voel me vandaag niet erg diva dus ik leg me overal bij neer.
Sanmol wil juist Beyoncé toch? Ik vind het prima om die 5 te nemen. Met random.org kom ik dan uit op:
Sanmol - Beyoncé
monkeysuncle - Lana
Ycaris- Billie
HIDM - Rihanna
Bjorrn - Ariana
Akkoord?
Nee zoals ik het begrijp moeten wij nu 5 liedjes kiezen. Als dan dadelijk 1 van die 5 liedjes gekozen wordt (dus 50% kans) dan krijgen ze een aanwijzing naar de identiteit van 1 van ons. Dat is wat Dennis nu tegen mij zegt.