Maar stel dat er nog twee wolven zijn (Ycaris en Bjorrn bijvoorbeeld), dan is het wel vrij cruciaal dat iedereen nu even goed nadenkt en de juiste keuze maakt.
Seriously though, ik vind tot nu toe beide claims niet heel best. Maar inderdaad 1 wolf tussen Ycaris en Spacy betekent:
- Lucy is géén wolf, want de 4-4-4-4 lijkt nu heel waarschijnlijk
- Robbie heeft op Marina gestemd
- Miek1999 heeft op Rihanna gestemd
- Frank en Sanmol zijn de wolven in team Billie
- HIDM en Hautoa zijn de wolven in team Mariah
In mijn verdediging:
- Op dag 3 heb ik in de stemming een cruciale stem op HidM uitgebracht. De stemming was op dat moment bijna voorbij en ik had ook Jacco op voorsprong kunnen zetten, maar ik koos voor HidM. Ycaris ging vrij randomly voor Bjorrn (niet de enige keer).
- Op dag 4 heb ik wederom een cruciale stem uitgebracht op Hautoa. Als ik dat niet had gedaan, was JaccoS de pineut geweest (ik heb zelfs mijn stem gewijzigd van Jaccos naar Hautoa), en onze vriendin Ycaris stemde op, jawel: JaccoS.
- Op dag 6 stemde ik op FrankLapidus. Toegegeven, mijn stem was hierin niet per se cruciaal, en Ycaris stemde eerder ook op hem, dus oké, puntje voor haar. Ik heb echter wel eerder in het spel zelf mijn verdenkingen op FrankLapidus kenbaar gemaakt.
- Op dag 8 bracht ik een cruciale stem uit op Sanmol. Ycaris stemde op Bjorrn en verkondigde 1 minuut na het sluiten van de stembussen dat ze "helaas net te laat was om te wisselen".
Oftewel, ik heb een cruciale rol gehad bij het wegstemmen van HidM, Hautoa EN Sanmol, terwijl Ycaris bij al deze stemmingen compleet iets anders deed. I rest my case.