Ik zou het volgende keer om 1 seconde voor 20:00 uur zeggen
Beter laat dan nooit toch? Als ik niks gezegd had liep Sanmol nu nog vrolijk rond... dus you’re welcome schat
Heel het verhaal dan dus zoals beloofd. Het grootste deel heb ik al gepost, maar reden dat ik eerder niks gezegd heb was dat Molduck tegen mij dus heel raar gedaan heeft. Ik denk dat het voor haar eerst misschien onduidelijk was hoe het koppel precies werkte, maar ze heeft helemaal aan het begin tegen me gezegd dat ze Ellen was. Dat betekende dat wij dus met z’n tweetjes iedereen moesten overleven. Maar ze noemde andere wolven in haar team die helemaal niet klopte (mitchkox en jacco oa), dus je snapt: ik was gefrustreerd haha. Nog tien keer uitgelegd dat we een team waren, maar ze bleef vaag. Later bleek dus waarom: ze mocht haar echte rol niet aan me vertellen. Maar toen claimde sanmol Britney, inclusief allerlei hints. Dat bracht me toen toch weer ah twijfelen of ze niet toch wolf was
Daarom wilde ik sanmol dood -> kwam daar Britney uit dan was Molduck wsl toch wolf, maar moest ik ook rekening houden met dat we dan weer final two moesten worden, dus wilde ik het zo vaag en chaotisch mogelijk houden.
Kwam er wolf uit, dan was Molduck idd Britney en was een wolf dood wat goed zou zijn.
Molduck bleef maar zonder claim, dus moest ik het vaag houden. Pas toen ze openlijk Britney claimde durfde ik er vanuit te gaan dat Sanmol dus écht wolf was en wij als koppel in team goed zitten. Et voila. Maar toen was het 19u ‘s avonds
That’s the story!