OMG, wat is dit een lastig spel! Ik dacht wel wat gewend te zijn met experditieRobinson, maar daar had iedereen tenminste gewoon zijn eigen naam, en niet ook nog eens een divanaam én een rol. Ik moet elke keer opzoeken wat elke diva ook al weer voor rol heeft én wat precies de regels bij die rol zijn.
Ondertussen lijken de meesten van jullie het spel precies te snappen, maar spreken jullie elkaar wel constant tegen. Maar dat is natuurlijk ook niet raar met 2/3/4/5 (doorhalen wat niet van toepassing is) wolven in het spel.
En nu moet ik dus weer kiezen. Vorige keer werd me verweten dat ik niet genoeg motiveerde wat ik stemde, maar hierboven geef ik dus al aan dat ik het ook niet meer weet. En bovendien: de rest geeft wel steeds heel uitgebreide motivaties, maar vaak zeggen en/of stemmen ze een paar uur later weer iets heel anders!
Ik heb al een paar keer op MolfreakArno gestemd, omdat ik hem heel raar vond redeneren. En net wanneer ik denk: die arme jongen zit er net zo verdwaasd in als ik, stemt bijna iedereen op hem.
Mijn gevoel gaat nu juist naar Hillo. Die loopt zo enorm verwarring te zaaien! Zeg wat je wilt zeggen, of zeg niks, denk ik dan. Maar misschien blijken we straks juist heel veel aan zijn hints te hebben
. Maar uit eerdere post met heel plausibel klinkende analyses is me toch wel duidelijk geworden dat Hillo helemaal geen wolf kán zijn. Alleen onderdeel van een koppeltje. Met een wolf misschien???
Als dat zo is moet ik natuurlijk ook niet op het advies van Hillo ingaan om Sanmol weg te stemmen. Ook als zou dat wel mijn volgende verdachte zijn.
En dan komt ineens dit voorbij:
Wat moet ik daar nu weer mee
Maar om nou te zeggen dat dat iemand verdacht maakt, dat ook weer niet.
En omdat ik het dus echt niet meer weet ga ik op Bjorrn. Die jongen heeft me bij vorige spellen al meerdere keren messen in de rug geplant. Dus ik plant even lekker terug. Gewoon omdat dat lekker voelt
Maar als ik nog ergens iets lees wat mij van gedachte kan doen veranderen, pas ik met alle liefde mijn stem aan