Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Ik ben niet gekoppeld (mag niet eens geloof ik?) aan Arno en Arno is ook niet aan iemand anders gekoppeld. Ik kan het alleen uitleggen door te revealen wie wel gekoppeld zijn en dat vind ik nu nog te gevaarlijk.
Vind ik wel geloofwaardig. Maar moet het dan op sanmol? Kunnen we niet op monkeysuncle zetten of op iemand anders?
Sanmol is denk ik wolf
Je zaait nu alleen maar verwarring, hillo.
Wat is exact je rol?
Kun je even op Hillo stemmen? Je kan hem daarna natuurlijk weer veranderen maar ik ben wel benieuwd....
Ok Molfreak Arno en Hillo zijn dus geen koppeltje
Ik ga mezelf weer verdacht maken maar eerlijk zijn duurt het langst: dit bewijst toch niet dat we geen koppel zijn? Niet dat het wel zo is maar ik zou die stem toch ook kunnen terugtrekken als we het wel waren?
Liefdeskoppel mag niet op elkaar stemmen. Ook niet als deze stem later weer gewijzigd wordt. Tenminste, zo heb ik het altijd begrepen. D*N, ammirite or ammirong?
Die regel ken ik niet, maar lijkt me normaal vrij logisch dat je niet serieus op elkaar stemt. Waar ik nu wel achter kom is dat cupido ook kan winnen als zijn koppeltje als enige overleeft. Dus ook als het 2 wolven zijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
828 gasten en 7 vaste bezoekers