Ik lees nog even wat dingen terug met betrekking tot Monkey en Molfreak.
Die 378 kunnen we beter laten varen, gaan we niet uitkomen denk ik. Ik denk dat Daisy (en chipster) nog de meest plausibele verklaring heeft gegeven:
Misschien denken we veel te moeilijk. Misschien moeten 3+7+8 doen = 18. Wie is kandidaat 18? HIDM.
Tot zo ver mijn nuttige bijdrage van de dag.
En D*N ons maar uitlachen.
Oké, eerst wat opvallende dingen bij Monkeysuncle:
Als Lucy de waarheid spreekt dan is groep Mariah misschien nog wel verdachter dan groep Billie, want daar zijn al 6 stemmen gemeld terwijl we nog niet weten of Bjorrn op Billie heeft gestemd. Er lijken dan 2 wolven in de groep Ricardo, JaccoS, HIDM, LuchtManiak, Hautoa en belg te zitten.
Ricardo sluit ik voorlopig even uit, want die heeft zichzelf in die groep geplaatst. Zou briljant zijn maar ook levensgevaarlijk. Zie bv Molfreak Arno die nu z'n stem op Lana gebruikt om juist niet verdacht te zijn.
Belg lijkt me ook niet, want het plan is echt goed geweest, veel beter dan de random stemmen.
Dus 2 uit 4 mogelijkheden. Ik neig eerlijk gezegd het meest naar meelopers zoals Jacco en in iets mindere mate LuchtManiak. De twee H's kan ook nog hoor
Hij zorgt hiervoor dat we meer focussen op groep Mariah dan groep Billie. Met de kennis van nu een goede keuze. Bovendien benoemt hij hier HIDM en Hautoa (waarschijnlijk wolven) als verdacht. Dat doet hij de dagen erna ook. Hij zet actief in om deze eruit te spelen. Daarnaast is hij heel actief geweest om mensen die net een rol hebben geclaimd erin te houden.
Dus eigenlijk heeft monkeysuncle best wel veel goede dingen gezegd. In theorie kan dat, omdat hij alles wist als wolf en zo vrijuit wil. Maar dat slaat ook nergens op met een stoorwolf. Dus hij lijkt me eigenlijk wel een goodie.
Molfreak Arno heeft dit spel eigenlijk bizar weinig zinvolle dingen toegevoegd. Hamerde met enige regelmaat op de 378-hint en dan met name verdenkingen richting Sanmol. En hapte vandaag ook wel heel graag op de wat vergezochte facebookhint. Ik zie niet direct hele verdachte dingen. Wel dat hij een 'saaie rol' zou hebben. En vandaag wilde hij hinten naar zijn hint over zijn rol, terwijl er niet echt meer iets te claimen was. Maar er is al helemaal geen reden om hem af te strepen van het verdachtenlijstje.
en op dat moment dat je net klaar bent met je redenatie en nog even naar de stemming kijkt. Dag 4, een minuut voor de deadline:
Ik verander een laatste keer naar hautoa, stemmen op iemand waar niemand anders op stemt heeft geen zin
Waarom zou je als wolf last minute verantwoordelijk zijn voor de exit van een medewolf?
Maar ook Monkeysuncle veranderde kort voor de deadline naar Hautoa. En Spacy eveneens.
Was Hautoa dan wel een wolf? Zo niet, dan zitten we er helemaal naast met het schema en heeft een burger anders gestemd dan gezegd. Vandaag Ycaris er maar uit stemmen dan? Ik wordt helemaal gek hier. Snapniemeer. Wie kijkt alles even voor me na?