Uhm kun jij lezen?
Wat moet ik in vredesnaam bevestigen, ik ben vanaf moment 1 alleen maar duidelijk geweest.
Bjorrn is 100% geen wolf, tenzij ik loog natuurlijk, maar als dat je uitgangspunt is, kan iedereen een wolf zijn. Er moeten namelijk 4 stemmen zijn in zijn groepje dus 2 leugenaars. Sanmol zegt dan hun stem niet telde dus dat is 1 en Frank is 2. Of Sanmol liegt en dan geldt precies hetzelfde. Kortom: Bjorn heeft gewoon gestemd tijdens de award show en kan dus geen wolf zijn.
Uhm ja ik kan lezen, maar uhm na al die dagen en nachten was ik het overzicht kwijt en had ik geen idee meer wat jij precies in dag 2 ofzo hebt geschreven. Dus vroeg ik het nog even. Maar ik heb het wel even teruggezocht:
Okee Bjorn wil blijkbaar niks zeggen, maar hij zei in t andere topic dat ie Billie had gestemd en daarna niks meer dus dat zal dan wel?
Here’s the deal. Ik kon kiezen tussen niet 2, maar 4 namen. Alleen Ariana had minder stemmen dan de rest.
Dus er zit ten minste 1 wolf/leugenaar in zowel de Maria Carey als de Billie groep
Oh ja en ik denk dat we deze mensen kunnen vertrouwen want Marina
moet volgens mij wel 4 stemmen gehad hebben
23. SpacyColours
24. Ycaris
25. Brtdm
26. michael90
Same for Rihanna
11. Mrchipie
12. Molduck
13. DRenziboy
16. Daisy
Lucy zei dus specifiek dat ze tussen 4 nummers kon kiezen. Als Lucy de waarheid spreekt zou dat Molduck en Bjorrn vrijspreken.
Tuurlijk kun je iedereen die elkaar verdedigt gaan lopen beschuldigen van een koppel zijn, maar dat is bullshit en als ik een koppeltje was had onze Cupido dat allang gezegd want dan zou de kans dat mijn verhaal over de award show gelogen was groter zijn
Marina leeft nog, wil Marina met ons delen wie zij gekoppeld heeft? Dat zou ons inzicht geven in wie er belangen verstrengelen.
---
Ondertussen zouden we Lucy dan moeten geloven. In dat geval blijven over als potentiële verdachten:
- Monkeysuncle: als Robbie niet geswitcht heeft maakt dat Monkeysuncle verdacht, aangezien Ariane Grande niet bij de nummerkeuzes van Lucy zat, toch? In dat geval is monkeysuncle verdacht als wolf.
- Lucy: over Lucy kunnen we geen conclusies trekken door de groepstheorie. En ook nog geen rol geclaimd toch, of heb ik dat gemist?
- Molfreak Arno: kan een slimme strategie zijn van een wolf om op Lana te blijven, zodat niemand conclusies over je kan trekken op basis van de groepjestheorie.
- SpacyColours, Ycaris, Michael90 (minder waarschijnlijk)
Ik zou dan willen stemmen op Monkeysuncle, Lucy of Molfreak Arno. Mijn stemgedraganalyse van pagina 2 zou Lucy dan meer vrijpleiten en dan komen Monkeysuncle en Molfreak Arno meer in beeld.
Molfreak is een stuk minder actief dan Monkeysuncle, maar dat wil ik in dit stadium niet beslissend laten zijn. Daarom ga ik mee in Brtdm's verdenking richting Monkeysuncle, dan mag die kleur bekennen.