Erhm waarom sla je FrankLapidus hier over? Ik vind Frank verdachter dan Hillo bijvoorbeeld.
Eens
Frank roept alleen maar heel hard van alles zonder zijn beweringen te staven, roept al vanaf dag 1 dat hij het 'op gevoel' doet, en draagt verder eigenlijk niets bij. Ja, het zou kunnen dat Jacco een wolf was en Frank daar gelijk in had, maar dat kunnen we niet weten, en ik weet persoonlijk natuurlijk dat hij ongelijk heeft over mij (zoals hij al zo vaak heeft gedaan, I might add
). Dat kunnen jullie natuurlijk niet weten though, maar is voor mij wel een reden om hem te verdenken.
@Bjorn, jij hebt je niet gehouden aan de stemafspraak voor de award show, dat bedoelt Belg. Ja, jij hebt geroepen dat je Billie ging stemmen, maar er werd daarna duidelijk gevraagd of je wilde veranderen en dat deed je niet, sterker nog, je deed er ook nog heel lang over om eindelijk eens te zeggen wat je nu gedaan had. Wij dachten dat je wel veranderd zou hebben, daarom de vraag om te bevestigen.
Hoofdverdachten voor mij zijn nu Belg, Convans en Frank.
.....
En stemt vervolgens op mij?
Ik ben niet je hoofdverdachte, je verdenkt Frank sterk, maar je gaat wel mee in zijn heksenjacht. Vind ik heel onlogisch