Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Goed plan van Belg mits de stem van Britney inderdaad niet meetelt ook hier.Ricardo en LuchtManiak lijkt me dan prima. (Ik heb even gemist wie Ricardo ook alweer is?)Maakt iemand de indeling?
Ricardo is MariahIndeling: Groep RicardoRicardo himselfMolduckMonkeysuncle SpacyColours YcarisMolfreak ArnoConvansGroep LuchtManiakLuchtManiak himselfMiek1999 HilloFrankLapidus SanmolBjorrnBrdtmGroep BelgBelg himself Michael90Lucy
Nog iets wat ik daarnet bedacht:@Molduck: als jij Britney bent én je stem telde niet mee bij de acts, dan is het verstandig om dat nu te zeggen. Jij sterft dan wel, maar dan hebben we een bewijs dat Lucy gelogen heeft.
Nee Molduck niet doen!Wat een slecht plan
Waarom is dat een slecht plan? Als die hypothetische situatie het geval is, is dat toch ontzettend belangrijke informatie. Straks ligt Molduck er misschien uit en blijft de twijfel.
Ik ben niet Lady Gaga. Daar ben je natuurlijk niets mee, want Lady Gaga zou net hetzelfde zeggen. Volgens mij werkt Lady Gaga eerder in stilte, op zo'n manier dat de wolven noch de burgers haar dood willen.
Ik vind enkel dat Molduck zich moet opofferen als ze 100% zeker weet dat Lucy gelogen heeft. In alle andere gevallen, zou het uiteraard dom zijn dat Molduck of welke Britney dan ook zich opoffert.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
750 gasten en 3 vaste bezoekers