Oh ja dat zou heel goed kunnen
De onzekerheid kan nooit helemaal weggaan inderdaad met zo'n overpowerde wolf, maar als Jacco en Lucy beide sterven denk ik dat we redelijk zeker kunnen zijn dat daar minstens een wolf tussen zit, en de stoorwolf heeft ook maar 2 verstoorkansen heh, dus op die manier dwingen we ze om de power op de maken.
Of je laat me gewoon leven, dan kunnen ze hun power ook niet op me gebruiken
Ik vraag het nog een keer he, niemand geeft antwoord: waarom zou ik als wolf in vredesnaam liegen dat er gelijkspel was tussen 4 (!!!) diva’s? Dat is toch helemaal geen gemakkelijke leugen? Ik dacht toch dat er hier mensen waren die weten dat ik wel beter in dit spel ben dan dat
—
Ik denk dat de stoorwolf wel HIDM of Hautoa veranderd moet hebben. Daarmee ontkrachten ze natuurlijk de theorie en maken ze mij enorm verdacht. Vervolgens kunnen ze hard roepen dat ik verstoord ben als mijn burger kaartje geopenbaard wordt na mijn dood, en dan gaat zo die hele theorie de prullenbak in, dus slimme tactiek van de wolven
Ik ben het dus wel eens dat we eens in het andere groepje moeten gaan kijken. Dus ik ga mijn stem veranderen naar iemand in dat groepje.
Ik denk dat Frank gewoon niet zo'n fan is van Jacco als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik vind sommige mensen wel verdachter dan anderen in mijn groepje, maar aangezien er gewoon kan zijn gelogen over de theorie ben ik er niet meer zo zeker van dat er 2 wolven in mijn groepje zitten nu
Okee maar laten we er even vanuit gaan dat ik niet lieg. Je kan altijd op me stemmen als je zo koppig wil zijn, maar voor the sake of dit gesprek is het nuttiger als we even van de theorie uit gaan. Dus wie uit dat groepje is verdacht, want jou vertrouw ik wel ivm de manier waarop je gestemd zegt te hebben bij de award show