Even Mitchkox' interessante quotes vanaf dag 2 op een rijtje gezet:
DAG 2Waarom stemt Sanmol op hunzelf?
Heb ik iets gemist? Of zijn hun Billie?
Btw vind ik Ricardo voor het eerst ooit niet verdacht! Ik denk persoonlijk dat Ricardo zijn burgerspel speelt en na die vele spelen gaat mijn radar deze keer niet af.
Heeft Mitchkox Ricardo gezien? Of Sanmol?
Ik zou dit ook een hele rare move voor een wolf vinden, dus mij lijkt dit meer een actie voor een neutrale of goede rol.
Nu moet ik zeggen dat ik de hint naar Mrchipie niet heel sterk vind. Wat mij wel opvalt is hoe makkelijk hij op zijn maatje/geliefde/levenspartner/duomens Sanmol gaat...
Dapper Sanmol voor het delen en ook vanuit mij sterkte. Mijn Discord staat ook open mocht je het fijn vinden
Ik kies ervoor om niet voor Sanmol of Vermoljoen te gaan. Ondanks dat er wel wat hints zijn ben ik niet overtuigd en ben ik eerder benieuwd naar anderen. Ik stem dus voor Molfreak Arno.
Zelf denk ik eerder aan Vermoljoen dan aan Sanmol als wolf. Uit de hint en het lunchslachtoffer kan ik ook nog niet veel halen
Het lijkt er hier wel sterk op dat Mitchkox Sanmol heeft gezien.
NACHT 2Ik wil ook naar de keuken.
En Vermoljoen... die zag ik niet aankomen. Al vond ik Vermoljoen wel verdachter dan Sanmol
Op dat moment zaten Molfreak Arno, Hautoa, JaccoS, LuchtManiak, michael90, Ycaris en Sanmol al in de keuken, Mitchkox maakte de groep vol.
Eens met Convans en monkeysuncle. In de keuken zitten meer verdachte personen waardoor ik er juist voor koos in die groep te duiken
Misschien toch wisselen vanuit backstage aangezien daar minder verdachte personen inzitten dan in bijvoorbeeld de keuken of badkamer?
Ik 'vertrouw' Convans en belg wel, dus ik wil best ruilen wanneer iedereen daarin meegaat. Dus ik sta hier zeker voor open
Hier geeft hij aan een paar mensen te vertrouwen en een paar mensen verdacht te vinden. Kan ook nog betekenen dat hij Convans, Belg of mijzelf heeft gezien.
DAG 3Ik stem op LuchtManiak. Waarom?
Hij geeft als reden dat hij onafhankelijk stemt en dit klopt. Zo stemde hij als burgemeester op Vermoljoen. Ik ga er inmiddels vanuit dat Lucy goed is, maar de rol van burgemeester ging dan waarschijnlijk toch niet naar een wolf. Uiteindelijk is Vermoljoen eruit en zou hij dit zelfs kunnen gebruiken als reden waarom hij een goodie is.
Vervolgens stemt hij inderdaad op HIDM, terwijl het 'gevecht' tussen Sanmol en Vermoljoen ging. Als hij zo overtuigd was van Vermoljoen kon hij hem redden door Sanmol te doden. Veel mensen geloven in de onschuld (waaronder ik) van Sanmol. Hij kon zich uit deze discussie houden en op iemand anders gaan.
Zijn argument: ik stem onafhankelijk vind ik persoonlijk niet heel sterk en aangezien hij in de Mariah-groep zit gaan voor mij de meeste argumenten gelden voor hem
Is dit de post + stem die hem fataal is geworden?
Is het enige dat Mitchkox gedurende de dag heeft bijgedragen.
Uit de shades van wisselende kwaliteit in nacht 3 haal ik zelf niks. Hij shade achtereenvolgens Sanmol, SpacyColours, legt z'n eigen grap uit, dist zichzelf, iets met downhillo, Convans, JaccoS en uiteindelijk FrankLapidus.
CONCLUSIEIk geloof dat Mitchkox in nacht 1 Sanmol heeft gezien ("goed") en in nacht 2 LuchtManiak ("slecht").